Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Cunku Onlar at gozlugu ile bakiyolar honda yamaha isme para veriyolar bu sekmentteki honda en az 10.000 - 15.000 arasi denemeden karar veriyolar ben eski cbf kullanan biri olarak karizma ondan cok ustun haz veriyo kulaktan dolma duyduklariyla karar veriyolar hata bulmak isteyen bulur ustune binseler bile onyargili olduklari icin motoru anlamiyolar tsport - thiller - hunk - karizma yi gec cbf anca glamour (125 lik olmasina ragmen) ile kiyaslanir bence simdi cbf te arkana bir kisi al sen 90 arkandakide 90 kg olsun yokusa vur goreyim neler oluyo ama ben 92 artcim sa ustamdi maasaallah 110 kg di ve ikimizin arasinda posette et vardi 35 kg arka cantadada pazar alis verisi yaptik yesillik sebze 20 kg kadar yemin olsun iggg demedi bastinmi gitti yokusta arac solluyodum hemde ne yokusta usta bagiriyodu gavur ne gidiyo basma artik die

Simdi ben her iki motorada bindim cbf ve ybr icin istesem 40 tane kusur bulurum ama ne gerek var ne kazandirir veya ne kaybettirir bana uzattim biraz

Kisaca bence fiyatina gucune gore kaliteli saglam bir motor... isteyen alsin istemeyen bos konusup karalamasin bence
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Türkiye gerçekleri. Bu motor eski kasası ile satılsaymış şimdi sattığının 5-10 katı satarmış. O zaman 6000-6500 e satıldığında titriyor ama gidiyor denirdi. Şimdi sadece tipsiz deniyor

959239d1342717302-long-term-ownership-report-hero-honda-karizma-edit-sold-dsc01471.jpg


Bu motorun oturuşu daha güzel, artçı sürücü bütün selesi etli birleşik, lastikler 90-120 yerine 100-130.

Ben mesela boşta gaz verip kafa zırıltısını görünce kaçmıştım, dişli, kafa zırıltısı falan çözülmeyen şeyler değilde benzin 5.50 olmuşken yakıt 125-150cc sevenler için biraz sıkıntılı şuan.

Bu motoru pazara sokmak için bajajı beklersen sona kalan dona kalır. eski kasayı 2010 da getireceklerdi Kurye ve uzun yol yapan düşük bütçeli adamlar motoru fenomen yapacaktı

DSC_0650.jpg


Neyse şimdi tipsiz diyenler fuardan sonra 300-350 tl ye iki karenaj gelip takınca biraz sesleri kesilir

IMG_3165.jpg

New-2014-Hero-Karizma-ZMR-Pic-5.jpg
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
@GP500-1st
Karizma R'nin eski kasası gerçekten daha güzelmiş. Merak ettim şimdi. Yeni kasanın tasarımını farklı bir yerde mi yaptırdılar acaba?
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Daha oturakli gibi duruyo eski kasasi zaten tekerlerde daha kalin mis ama grenaj gelince dadindan yenmez valla bi geleydi
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70









Arkadaşlar Karizma Gidon yükseltme aparatımız hazır sayılır ufak bi işlemi kaldı ve sonra kullanıma hazır olucak aparat Bu arkadaşım saolsun uğraştı yaptı gidonun çükünün deliği üzerinde ayarlanıp sağa sola değmiycek şekilde dişi yuva açılıp kullanıma hazır olacak inşallah takıncada resimleri atıcam.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Özel şirkette işci olarak çalışıyor fırsat buldukça yapabildi sipariş yapamaz
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Bu Zmr deyil hocam türkiyede üretilen karenajı takmış fiyatada 900 koymuş satıyor
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla o giydirmeler zırıltıyı arttırmasın da. Eski kasası resmen CBF 150'nin 223 cc versiyonu gibiydi. Tabi titreşim ve zırıltı ne durumdadır orası bilinmez. Şu Hero'da biraz kafa olsa o motoru alıp T-Sports'a veya Hunk'a takıp zırıltı olayını bitirir.

CBF150 ile kıyaslamasına gelince, bu motorların performansları dışında CBF'e göre hiçbir artıları yok. CBF'in o pürüzsüz gidişi ve rahatlığını gördükten sonra ben ne Hunk'a ne de Karizma'ya bakarım, varsın iki kişiyle yokuşta çıkmasın. Karizma çıktığında CBF'i satıp alacağımı düşünüyordum ama üzerine binince öyle olmadı. Hunk'u denedim, Karizma'yı sadece bayide çalıştırdım. Bana göre CBF'in yerini hiçbirisi tutamaz. Kuryeleri ayrı tutuyorum, onlar keyif için sürmüyorlar.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Hocam zırıltı demişsin o iş çözüldü cbf sessizliğinde motor gel benim motorla turla konfora gidişe bir bak bakalım cbf e binermisin daha.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
CBF 150 aldım kullandım. Beğenmedim 1 yıl dolmadan sattım. Düşük kalite motoru ve eğilmeye yatkın jantları sayılmazsa güzel motor. Bu tarz bir motosiklet almak isteseydim bakılacaklar listemde CBF150'ye yer olmazdı. Hero modelleri listede birinci sırada olurdu. Aşagıdaki motoru getirseler yakın takibe alırdım.
hero-hx250r.jpg
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
@acemi60

evet karenajların rengi tutmamış ton farkı var:)

@seko

CBF in o rahatlığı ve titreşimsizliği, dinginliği çok fena:)
 
Katılım
29 Ocak 2017
Mesajlar
2
HX250 bu yıl gelecek diye dedikodular var bayiler tarafından soylendı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

ustelık ben kafa zırıltısını kesmek için pvc fitilı kullandım ayrıca arka ayak pedlerın baglantı yerlelrıne lastık taktık.dişli meselesi muammma 14 buldum ama içi uymadı iç diş tornada yaptırcaz
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Arkadaşlar dişli işine ben şöyle çözüm buldum ön ve arka cbf in aynı sı ben cbf in 16 ön 44 arka takıcam zincirde cbf zinciri bana kalırsa gidişide mükemmel olucak
 
Katılım
29 Ocak 2017
Mesajlar
2
karizmadaki dişli oranı 40/12=3,33333 senin oranın 44/16=2,75 çok fazla zorlamaz mi motoru

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:36 ----------

fiziğim pek iyi değil ama sanki çok fazla değisim söz konosu

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:37 ----------

bide enjeksiyon işinş bilen var mı karburatorlü motorlar cevrilebiliyomuş diye okudum doğru mu
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Hesabını anlamadım ben çark ebatına bakıyorum üst üst e koyduğunda 16 ile 12 karşılıyor arkadada 44 cbf nerdeyse 40 ayarına yakın tam kıvamına gelicek hatta istenirse bile arkadan dişli ucalta imkanında olcucak ben deniycez takımlar bitsin bi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst