Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Subabların ayarsız gibi geldi biri sıkı biri açık bi ayarlattır düzelir inşallah
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
34
Hey arkadaşlar havalar ısınıyor hadi uyanın ya Erzurumda henüz kar kalkmadı motor işlemleri hazır plaka ruhsat aksesuarlar da tam nasipse havaların biraz daha toparlamasını bekliyorum
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Fuar'da 5.500 tl ye Karizma satıyorlardı. Son anda vaz geçip Hunk' a döndük. Fuardan Karizma alan oldu mu? Fiyatlar nedir?
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
5500 e karizmamı verdiler vay be mütişmiş siz neden hunk aldınız karizma o fiyatlardayken ona şaşırdım resmen cbf parasına vermişler karizmayı
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
12
merhaba arkadaşlar bu kafa zırıltısı olayını kendim çözmeye çalışıcamda şamrel alsam işimi görür mü sadece ön tarafı mı sökmem gerekiyor yaptıran arkadaşlar için çok teferruatlı bi iş mi yaptıran arkadaşlar bi tarif edebilir mi?
 
Katılım
24 Şub 2017
Mesajlar
4
ön lastik ıcın bı onerın varmı peki fuat arkayı hallettim önu henuz bulamadım
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
ön lastik ıcın bı onerın varmı peki fuat arkayı hallettim önu henuz bulamadım
Ön lastiği vinter 90/90/18 kullanabilirsin anlaşın lastikleri iyidir

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

merhaba arkadaşlar bu kafa zırıltısı olayını kendim çözmeye çalışıcamda şamrel alsam işimi görür mü sadece ön tarafı mı sökmem gerekiyor yaptıran arkadaşlar için çok teferruatlı bi iş mi yaptıran arkadaşlar bi tarif edebilir mi?

Kafa demirini sökeceksin o demirin bağlantı yerine içe giren demirin dışına şambireli yapıştır geri takman için şambirel parçasından girmesse az demiri penseyle falan genişletebilirsin ön tarafı konpile sökmen gerek ama kolay sökersin
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
5500 e karizmamı verdiler vay be mütişmiş siz neden hunk aldınız karizma o fiyatlardayken ona şaşırdım resmen cbf parasına vermişler karizmayı
Karizma sözleşmesi doldurup kaparoyu yatırdık sonra Hunk'a döndük.
1.2017 içerisinde hiçbir yeni Hero gelmeyecek. 2017 sonunda da Karizma Zmr gelecek. Yani Karizma R son parti. Bu versiyon başka yok. Son parti model almak istemedik.
2.Lastik ölçüleri ara ölçü. Pek yok. Michelin'de vardı. O da 700 lira. Hunk lastiğinin ölçüsü piyasada var. Daha ucuza yenilenebiliyor.
3.Hunk 2017 sonunda aynı model ismiyle enjeksiyonlu devam edecek. Yani modelin devamı var. 2.el satışı daha hareketli olur.
4.Karizma R karenajlı falan daha bi süslü motor. Bi yatırsak bir yığın maliyet. Hunk koruma demiri varsa hasar görme ihtimali az ve maliyeti daha düşük.
5.Hunk tüketimi daha iyi.

Bu gibi sebeplerden Hunk'da karar kıldık.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Allah gönlünce versin fiyat olarak aralarında pek bi fark yok Zmr gelir gelmez onu bilmiyorum bi bilgim yok Diğerlerine cevap verim Lastikler orjinal ölçülerde kullanmasanda olur mesele ben Arkada 100.90.18 kullanıyorun 120 TL gayet yeterli önde ise 90.90.18 Fiyatı 100 TL Krenajlardan dolayı demişsin fiyatları çok uygun üç aşşa 5 yukarı ortalama 300 tl ye konpile takabiliyorsun krenajlar pahalı deyil Yakıt olarak evet karizma biraz yakıyor 20 kr a kadarda çıkıyor basmana göre Hunkda güzel motor tabi fiyat olarak aralarında fazla bişey yok kendi açımdan karizma daha mantıklı bana göreTekerin düz bassın allah kaza bele vermesin hayırlı olsun
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
Teşekürler herkese motorum garanti dışıydı fakat uğraşlarım sonucu garantili duruma getirdim servise verdim motora bakmaya türkiye servisler müdürü geldi inceleme yapmış vede fabrikasyon bi hataymış bunun sonucunda parçalar değişecekmiş 2 hafta oldu hala servide motorum azami servisde kalma süresi nedir vede garanti dahilinde onarımı yapılıyor herhangibi ücret çıkarmı tarafıma bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
3 iş gününü geçti ise takılan parçadan ücret talep edemiyor yanı takılacakbolan parça sana bedavaya geliyor servis işcilik parası isteyebilir sorun neydi
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
Motorum servisden cikti degisen parcalar krank siboblar yan kapaklar mis eksantirik zinciri faturada yazanlar bi ses yuzunden bunlar degisti vede tam 20 gun kaldi servisde turkiye servisler muduru geldi inceledimis. Oyle dediler genel mudurlukden.aldigim bilgi herneyse motoruma cift tirnak buji nerden bulabilirim.ek olarak motorum yine sesli calisiyor ama eskisi kadar degil dediler ayni sorun olursa alt motoru degistirecez komple bakima kadar bin gorelim dediler.
 
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar motorum 5000 km civarında 100 km de 4,6 lt ( kilometrede 25-26 krş ) yakıyor. Bu sorunu nasıl çözerim . Yakıt tüketiminin normali ne olmalı
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Motorun garantideyse çif tırnak buji takma servis ne takıyorsa onu kullan

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

Arkadaşlar motorum 5000 km civarında 100 km de 4,6 lt ( kilometrede 25-26 krş ) yakıyor. Bu sorunu nasıl çözerim . Yakıt tüketiminin normali ne olmalı

Seninkide çok yakıyormuş ben 18 19 20 kr yakıyorum Hava ayarı çok önemli iyi bilen bi usta ayarlarsa düşer bide motorun dişli sistemi güce dayalı yapmışlar öne 13 diş bul veya cbf 150 nin 14 ön 40 arka dişlisini tak motor rahatliycak oda yakıtında düşme sağliycaktır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst