Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
[url]http://i.hizliresim.com/Qv8Y4r.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/X98qDO.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/bkZMgn.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/d8lZWQ.jpg[/url]


motorun arkasında kırmızı bölgeyi sen mi boyattın, ne kadar tuttu, sökmesi vs süreç nasıl oldu kısaca özetleyebilir misin?
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Arkadaşlar bir depo ile kaç km gidebiliyorsunuz hesapladınızmı hiç km ye ne yakıyorsunuz ben 80.TL ile en son 470 km gittim stabil olarakda genelde 400 km buda km başına 200 kr yapar bu çok fazla yakıyor demektir.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Arkadaşlar bir depo ile kaç km gidebiliyorsunuz hesapladınızmı hiç km ye ne yakıyorsunuz ben 80.TL ile en son 470 km gittim stabil olarakda genelde 400 km buda km başına 200 kr yapar bu çok fazla yakıyor demektir.

Daha dun servisteydim aldigim gunden beri 190 dan assa yakmadi formdada servisede cokkk soyledim servis imkansiz o kadar yakmasi diyo ama ele alipda bi incelemiyo

Care bulan varsa bi iletsin bize ardslr
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Bende servise gidip baktırıcam bu cc ye göre çok fazla yakıtı hesaplıyorum cbf e göre bir depoda 30 tl fazla yakıyir ben cbf ile 50 tl alıp ortalama 370 ila 400 km gidiyordum bunda 80 tl ile 400 km gidiyor büyük fark var arsds bu normal deyil brn haftada 2.5 depo yakıyorum 200 tl yapar cbf ile aradaki farkı çıkarınca aylık 200 tl fazla benzin yapar bu farkda benim elektirik ve su faturamı öder benzin işine çözüm bulamassam başka çözümlere yönelebilirim ben motoru ekmek kazanmak.için kullanıyorum
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Arkadaşlar şu kuruş hesabını bırakalım artık. 100 km de kaç litre yakıyorsunuz?

Kurus hesabini birakirsak 100 km kac lt yaktigini nasil hesapliyalim 😁😁😁 3.7 .. 3.8 lt yakiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

Bende servise gidip baktırıcam bu cc ye göre çok fazla yakıtı hesaplıyorum cbf e göre bir depoda 30 tl fazla yakıyir ben cbf ile 50 tl alıp ortalama 370 ila 400 km gidiyordum bunda 80 tl ile 400 km gidiyor büyük fark var arsds bu normal deyil brn haftada 2.5 depo yakıyorum 200 tl yapar cbf ile aradaki farkı çıkarınca aylık 200 tl fazla benzin yapar bu farkda benim elektirik ve su faturamı öder benzin işine çözüm bulamassam başka çözümlere yönelebilirim ben motoru ekmek kazanmak.için kullanıyorum

Benim eski motora gore km de 7 kurus fark var 100 km de 7 tl yapar aylik da 250 - 300 tl fark fazla yakiyo haklisin ekmek paramizi bunla kazaniyoruz bi care bulamazsak sorun buyuk
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Kurus hesabini birakirsak 100 km kac lt yaktigini nasil hesapliyalim 3.7 .. 3.8 lt yakiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------



Benim eski motora gore km de 7 kurus fark var 100 km de 7 tl yapar aylik da 250 - 300 tl fark fazla yakiyo haklisin ekmek paramizi bunla kazaniyoruz bi care bulamazsak sorun buyuk

CBR500R ile aynı yakıt tüketimi,enteresan...Yazın Ege-Akdeniz turumda 3.2lt/100km'de yakıt ortalamam vardı...6.vites - sabit 100-110km/h arası.Ş.içinde de 4-4,2lt/100km'de yakar.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
CBF'ten teknolojik olarak hiçbir üstünlüğü olmayan 223 cc motorun CBF'le aynı yakmasını bekleyemezsıniz. Tabi ki CBF'ten fazla yakacak. O güç farkının bir bedeli olmalı değil mi ? Bu arada CBF kullanırken ben 2.7 - 2.8 litre yakıyordum. Demek motoru biraz sıkıştırıyorsunuz.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Ben gidon işini kendi imkanlarımla hallettiriyorum arkadaşın bititmesini bekliyorum
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Bence 223 cc karbüratörlü bir motosiklet için çok değil. .CBF150 ile şehir içi 3.2 lt yakıyordum. Enjeksiyonlu 250cc motorum şehir içi 4 lt yakıyor. Daha ne yaksın?

Dogrudur biz bu motoru alirken yakiti cok az denildi o yuzden aldik pismanmiyim aldigima asla deilim memnunum yakit disinda cok bi kusuru yok ( fiyatina oranla ) kuryelik yaptimiz icin yakut cepten gidiyo zevkine gezsem etkilemez ekmek kazaninca goze batiyo😆😆😆
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Dogrudur biz bu motoru alirken yakiti cok az denildi o yuzden aldik pismanmiyim aldigima asla deilim memnunum yakit disinda cok bi kusuru yok ( fiyatina oranla ) kuryelik yaptimiz icin yakut cepten gidiyo zevkine gezsem etkilemez ekmek kazaninca goze batiyo

Hocam araştırıyorum, halen daha kuryeler cbfler ile dolanıyor. Hero Karizma, hele hele Hunk kurye piyasasını silip süpürmesi gerekirken cbf den dönenler az sizce nedendir?
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Güvensizlik Başka sebebi yok Daha Hero Kalitesini bilmeyen Ve hağla çin malı zanneden okadar çok kişi varki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst