- Katılım
- 7 Tem 2014
- Mesajlar
- 338
Yakıttan ve devirden tasarruf etmek.isteyen arkadaşlar dişli değerlerini bilmiyorum örnek.olarak vericem motorun torku gayet iyi diyosunuz ön diş sanırım 14 buda motorun hızıni iyi yönde etkiler ama top speet i de engeller vazı arkadaşlar önde dışli büyütmeye pay yok diyorlar doğrudur ben bilmiyorum o halde arka dişli ile oynamak kalıyo üzerinde dişli sayısının 4 diş küçüğünü bulun hızı 160 a çıkartır torkdan düşer ama yakıttan tasarruf eder vites araları uzar cbf de önde orjinal 15 diş dir ben 16 kullanıyorum tam 1000 devir kar ve 40-50 km benzin fark ediyor 1 depoda buda hemen hemen 1 Lt yi geçiyor bu motordada dişli oynaması yaparsan ki bu motor torklu rahat kaldırır tadından yenmez üzerinde durun deneyin vibrasyondada hissedilir derece düşüş yapar emin olun allah kaza bela vermesin
Motoru yapan mühendisin kafası çalışmoyormuş demekki yanlış yapmışlar dişlileri vay arkadaş.