Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Yakıttan ve devirden tasarruf etmek.isteyen arkadaşlar dişli değerlerini bilmiyorum örnek.olarak vericem motorun torku gayet iyi diyosunuz ön diş sanırım 14 buda motorun hızıni iyi yönde etkiler ama top speet i de engeller vazı arkadaşlar önde dışli büyütmeye pay yok diyorlar doğrudur ben bilmiyorum o halde arka dişli ile oynamak kalıyo üzerinde dişli sayısının 4 diş küçüğünü bulun hızı 160 a çıkartır torkdan düşer ama yakıttan tasarruf eder vites araları uzar cbf de önde orjinal 15 diş dir ben 16 kullanıyorum tam 1000 devir kar ve 40-50 km benzin fark ediyor 1 depoda buda hemen hemen 1 Lt yi geçiyor bu motordada dişli oynaması yaparsan ki bu motor torklu rahat kaldırır tadından yenmez üzerinde durun deneyin vibrasyondada hissedilir derece düşüş yapar emin olun allah kaza bela vermesin


Motoru yapan mühendisin kafası çalışmoyormuş demekki yanlış yapmışlar dişlileri vay arkadaş.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Lastik fiyatlarini bilen varmi kine ???

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

Motoru yapan mühendisin kafası çalışmoyormuş demekki yanlış yapmışlar dişlileri vay arkadaş.

Yakit konusunu bilmem ama on grenaj ses zirilti konusunda yanlis yapmislar musteri kaybettiler bu yuzden lakinnnn performans super
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Motoru yapan mühendisin kafası çalışmoyormuş demekki yanlış yapmışlar dişlileri vay arkadaş.

Mühendislere bir lafım olmadı..!
Benim yazdığım verilerde motora zarar veren veriler deyil farkındaysan artılarıyle eksileriyle yazdım mühendisler aptallık yapmış demedim neden hız motorlarının arka dişlileri büyük hiç dikkat ettinmi motor daha agrazif olsun diye o bu motor içinde öyle tamamiyle güce dayalı sistem bu venim sunduğum verilerde güçden düşüp yüksek hızlara ulaşmayı sağlar yakıttan tasarruf eder ve devirden tasarruf eder senin yazdığın yazı ya bakacakbolursak mühendisler aptalmıydıda motora arka disk koymamışlar aaa yoksa unutmuşlarmı bu anlama gelir cbfb150 kullananlara bir bak bakalım orjinal dişli kullanan kaçkişi var kimse kanıtlı olduğu için örnek gösterdim ben önde 16 diş kullanıyor ve 1000 devir kar ediyorum 110 km ile 7.500 devirde gidiyorum orjinal 15 Dişde bu 8500 devirde o hızı görüyor bir depo 400 km yol alıyor ortalaması 15 dişde 350-370 km dir buda diş farkını ortaya koyuyor anlattığımız bu da sen neresini çekiştiriyosun bilader
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Dişli ölçüleri kaç bilmiyorum ama ön dişliyi bir tık büyütmek ya da arka dişliyi küçültmek uzun yolda sürekli kullananlar için fayda verebilir.

Alet gaza güzel tepki gösteriyor. Mesela sabit 120 ile gider ama redline sınıra giriyor,bu da sıkıntı.

Ama şehir içinde çok zevkli. Dün bir cbf yetiseyim diye kaza yapacaktı :p

Lastik ölçüleri bu arada depo üstünde yazıyor,ona göre yapabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Mühendislere bir lafım olmadı..!
Benim yazdığım verilerde motora zarar veren veriler deyil farkındaysan artılarıyle eksileriyle yazdım mühendisler aptallık yapmış demedim neden hız motorlarının arka dişlileri büyük hiç dikkat ettinmi motor daha agrazif olsun diye o bu motor içinde öyle tamamiyle güce dayalı sistem bu venim sunduğum verilerde güçden düşüp yüksek hızlara ulaşmayı sağlar yakıttan tasarruf eder ve devirden tasarruf eder senin yazdığın yazı ya bakacakbolursak mühendisler aptalmıydıda motora arka disk koymamışlar aaa yoksa unutmuşlarmı bu anlama gelir cbfb150 kullananlara bir bak bakalım orjinal dişli kullanan kaçkişi var kimse kanıtlı olduğu için örnek gösterdim ben önde 16 diş kullanıyor ve 1000 devir kar ediyorum 110 km ile 7.500 devirde gidiyorum orjinal 15 Dişde bu 8500 devirde o hızı görüyor bir depo 400 km yol alıyor ortalaması 15 dişde 350-370 km dir buda diş farkını ortaya koyuyor anlattığımız bu da sen neresini çekiştiriyosun bilader

Tamam mühendisin kafa basmamış demekki sen haklısın. Zaten hap kadar motor tek silindir. Neyin hangi 1000 devirin, hangi yakıtın derdindesin anlamadım. Millet motoru zaten şehir içinde kullanıyor çoğunlukla
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Dişlilerle oynamak taraftarı değilim. Arkadaşın da dediği gibi firma şehir içi kullanım koşullarına göre en doğru oranları koymuştur. Ancak bu motorda ufak da olsa bir oynama payı var. Ne kadar olduğunu önceki sayfalarda yazmıştım. Diğer yandan bu motor hiçbir şekilde 160 km hız yapamaz. O kağıt üstünde olur, gerçekte ise "beşinci vitese atınca hız düştü" diye başlık açılır.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Tamam imühendisin kafa basmamış demekki sen haklısın. Zaten hap kadar motor tek silindir. Neyin hangi 1000 devirin, hangi yakıtın derdindesin anlamadım. Millet motoru zaten şehir içinde kullanıyor çoğunlukla

Hağla mühendislerin kafa basmamış diyosun ne dediğimi anlamak için iyice oku tek seferde anlayamamişsın
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Hağla mühendislerin kafa basmamış diyosun ne dediğimi anlamak için iyice oku tek seferde anlayamamişsın

Bence basmiyormus. Bunu arazi motoruyla karistirmis galiba:).
Bence ufak bi disli degisimi bu motora cok iyi gelecektir. Olay yuksek hiz yapmak degil, motor her vites araliginda cok cabuk yuksek devirlere cikiyor, yuksek devirlerde titresim cok fazla, devir saati 10000 ile sınırlı ve de vites araliklari cok kisa.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Yağ değişim aralığı kaç km'de yapılıyor? Kılavuz yok sanırım hala. Yaptıranlar fikir verirse iyi olur.

Çubuktan bakıyorum durum iyi ama yine de bayramda yol yaparız falan değiştirsem iyi olur gibi.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Fuardan sonra 2. kez bugun yolda giderken gördüm gayet hoş duruyormuş yolda da. Sesi fıtı fıtı,görüntüsü albenili idi. Umarım gidişi ve frenlemesi de bir o kadar güzeldir. Hero motor türkiye ekibi de sattıkları motorların arkasında duruyorlar ve 5 yıl garanti vermişler motosikletlerine onlarıda ayrıca tebrik ediyorum. Tüm bunlara ek olarak motosikletlerinizin bakım aralıgı kac km de bir ve ücretleri ne kadar ? Mesela örnek vereyim ben honda cbf 150 kullanıyorum ve honda bana diyor ki 2000 kmde bir yag değişimine 4000 kmde bir de genel bakıma geleceksin. Hero da durum nedir? Ha birde yağ filtresi mevcut mu bu modellerde?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Ilk 500 sonra 3000 hrde

Teşekkür ederim,bende test motoru var 3000 küsürde değişti dediler 5200 oldu ondan merak ettim,sağolun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

Fuardan sonra 2. kez bugun yolda giderken gördüm gayet hoş duruyormuş yolda da. Sesi fıtı fıtı,görüntüsü albenili idi. Umarım gidişi ve frenlemesi de bir o kadar güzeldir. Hero motor türkiye ekibi de sattıkları motorların arkasında duruyorlar ve 5 yıl garanti vermişler motosikletlerine onlarıda ayrıca tebrik ediyorum. Tüm bunlara ek olarak motosikletlerinizin bakım aralıgı kac km de bir ve ücretleri ne kadar ? Mesela örnek vereyim ben honda cbf 150 kullanıyorum ve honda bana diyor ki 2000 kmde bir yag değişimine 4000 kmde bir de genel bakıma geleceksin. Hero da durum nedir? Ha birde yağ filtresi mevcut mu bu modellerde?

Gidişi 120-130'a kadar çok iyi. Görüntüyü beğenmeyenlerin kendi fikirleridir ama bendeki test motosikletini gören herkes bayıldı.

Yaklaşık 800 km her şartta,her yolda kullandım. Ustama gösterdim. Alınacak motor kanaatindeyim.

En azından sollamalarda acabalar kalmıyor insanın kafasında. Tık diye uzuyor alet.

CC bazında bence performans güzel.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
[/COLOR]
Fuardan sonra 2. kez bugun yolda giderken gördüm gayet hoş duruyormuş yolda da. Sesi fıtı fıtı,görüntüsü albenili idi. Umarım gidişi ve frenlemesi de bir o kadar güzeldir. Hero motor türkiye ekibi de sattıkları motorların arkasında duruyorlar ve 5 yıl garanti vermişler motosikletlerine onlarıda ayrıca tebrik ediyorum. Tüm bunlara ek olarak motosikletlerinizin bakım aralıgı kac km de bir ve ücretleri ne kadar ? Mesela örnek vereyim ben honda cbf 150 kullanıyorum ve honda bana diyor ki 2000 kmde bir yag değişimine 4000 kmde bir de genel bakıma geleceksin. Hero da durum nedir? Ha birde yağ filtresi mevcut mu bu modellerde?

Ben kuryelik yapiyorum bu motorla hero ilede ortak deilim sonucta ama sehir ici kullanim icin yapilmis bi motor cok kullanisli frenlemeside gayet iyi arada kaldigimda gazi hafif acmam yetermi hemen uzuyo hep soyluyorum son hiz dusuk ama ralliyede katilmicaz ya uzun yolda 110 surekli rahat gidersiniz 130 a kadar cikiyo ama bu hizda surekli seyredilmez disli oynanmamis hali bu gorunus olarak ben cok begeniyorum gorenlerde abi bu ne harika cok sekil vs. daha 1800 km deyim ama saglam oldugu her halinden belli bide su var bu motor kullandikca kendine geliyoooo....
Bakim ilk 500 - 650 ikinci 3000 km yani 2000 de bi genel bakim 5000 de bi oldugunu biliyorum sadece sunu soleyim cbf yokus assa nasil gidiyosa bu alet yokus yukari gidiyo yokusu kaptirip cikanlar sonlara dogru yaklastikca kesilip (motosiklet arac fark etmez ) saga cekiliyoken hic kaptirmaya gerek kalmadan yokusun dikligi hic fark etmez hiz dusmeden aksine hizlanarak gidiyosun bu cok hos bi duygu insanin ustundeyken bagirasi geliyo...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Sonuçta commuter motorlara biniyoruz arkadaşlar. Hız yapacağız diye ufacık motorlarımızı çok üzmeyelim. yok dişliydi oydu buydu gerek yok bunlara. Ben bile thrillerımle şehirler arası yollarda 80 i geçmiyorum bazen araç sollarken 90-100 falan oda saniyelerle kısıtlı.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Sonuçta commuter motorlara biniyoruz arkadaşlar. Hız yapacağız diye ufacık motorlarımızı çok üzmeyelim. yok dişliydi oydu buydu gerek yok bunlara. Ben bile thrillerımle şehirler arası yollarda 80 i geçmiyorum bazen araç sollarken 90-100 falan oda saniyelerle kısıtlı.

Katiliyorummmmm
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
22
Selamlar arkadaşlar iyi forumlar iyi bayramlar. Bende karizma kullanıyorum ilk alanlardanım ve çok memnunum ekonomik rahat ve kaliteli motor. Ama şu sıralar mt07 ye kafayı takmış durumdayım a2 ehliyetin mt07 yi kullandığını bilseydim biraz daha bekler onu alırdım.Karizma sahibi olmak, ekonomik, kaliteli parasını fazlasıyla hakeden birileri olursa satıp mt07 almayı düşünüyorum. Acil satıcı değilim. Motorumdan çok aşırı memnunum ve masraf edip daha da güzelleştirdim gören bakıyor . Almak isteyen olursa ya da mt07 ile takas edip üstüne para almak olursa ya da bildiği birisi varsa burdan haberleşebiliriz . Tekeriniz daima düz bassın İyi bayramlar...
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Depoyu fulledim. 375 km 55 tl. Benzinin litresi sanirim yanlis hatirlamiyorsam 4.3 tl idi. Sehir icinde yuksek hizlara cikilmadan genelde 20 km lik suruslerle yapilmis km dir. Hiz olarakgenelde 70 ile 110 km arasinda seyredilmistir. Motorun toplam km si 2100 civarlarinda. Motor km si arttikca degisiklik gosterirmi bilemiyorum ama bikac kez daha fulleyip deneyecegim. Sonuclari paylasirim
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Benmi yanlis hesapliyorum hesap ortada 1 depo benzinle 440 km gittim 400 km de yedek depoya gectim 40 km gitti bitti 17 lt benzinle 440 km nie benimki cok yakiyo nedeni ni bi cozemedim
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
3
Ehliyetimi yeni aldım 22 yaşımdayım. Bu motordan almayı düşünüyorum. Uygun lastik bulabildiniz mi?İlk lastikleri nasıl? Muadil olarak buna da bak diyebileceğiniz bu fiyata yakın bir ürün var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

Oncelikle merhaba. Ehliyetimi yeni aldim 22 yasindayim honda cbf 150 dusunuyordum fakat yag yakma yazilari beni korkuttu. Hero karizmayi gördüm begendim. Fakat karizmada da titresim ve kafa grenaji titremesi beni korkuttu. Yazilari okudum grenaji cozmussunuz fakat titresim konusu benim gibi yeni baslayan biri icin sorun cikartir mi? Ve ogrenci oldugumdan motorun bozulmamasi onemli. Saglamligi nasil? Uygun lastik bulabildiniz mi?İlk lastikleri nasıl? Muadil olarak buna da bak diyebileceğiniz bu fiyata yakın bir ürün var mı Vaktiniz icin teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst