Ardslar aldim karizmami artik bende siyah bi karizma sahibiyim
---------- Mesajlar birleþtirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamaný 22:47 ----------
Resim atamiyorum nasil atcam
Ardslar aldim karizmami artik bende siyah bi karizma sahibiyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
Resim atamiyorum nasil atcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
Resim atamiyorum nasil atcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
20160601_203117.jpg
Ardslar aldim karizmami artik bende siyah bi karizma sahibiyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
Resim atamiyorum nasil atcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
Resim atamiyorum nasil atcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
20160601_203117.jpg




Size en yakın servise başvurun, 20 Dk. da hallediyorlar. KAfa zırıltısı falan kalmıyor.Cok tesekkur ederim ardslr en sonunda aldim haklisiniz ☺☺☺ iy kide almisim gercekten cok hos bi motosiklet tek sikinti su kafa ziriltisi oda cozulurse keyif motoru resmen
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/l198BB.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/o79anQ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VY6G2y.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------
Arka canta demiri olmadigi icin bole idare ediyorum pakete ara vermeden.Cok tesekkur ederim ardslr en sonunda aldim haklisiniz ☺☺☺ iy kide almisim gercekten cok hos bi motosiklet tek sikinti su kafa ziriltisi oda cozulurse keyif motoru resmen


http://i.hizliresim.com/aEEd15.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:00 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/7vvN6a.jpg[/url]
En sonunda bende hero karizma gurubuna katıldım
Hayirli olsun Allah kaza bela vermesin
Ya benim motor cok gec isiniyo eski motorum 100 luk olmasina ragmen kis aylarinda jiglesiz 2 dk isindimi yola cikabiliyodum karizma su havalarda rodajdanmi 5 dk dan fazla calisiyo oda jigle ile yolda iken gaz yemiyo kelkinip duruyo isindimi sorun yok ama neden yapiyo acep anlam veremiyorum
Suan 470 km deyim yarin ilk bakima gitcem
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/9LGEV8.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
Canta takilmis halide bu sekilde...