Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
katizmada ön dişli büyütesim vardı alan dar gibi geldi arkayla oynamaya karar verdim 36t düşünüyorum.hangi motorunki uyar acaba araştıran var mı?
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Ardslar aldim karizmami artik bende siyah bi karizma sahibiyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

Resim atamiyorum nasil atcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

Resim atamiyorum nasil atcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

20160601_203117.jpg
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Ardslar aldim karizmami artik bende siyah bi karizma sahibiyim

---------- Mesajlar birleþtirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamaný 22:47 ----------

Resim atamiyorum nasil atcam

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
hizliresim. com dan resimler resim sec yükle paylasacagın yeri sec yani burdan paylaşacaksan forumlardaki linki kopyala yapıştır tamamdır
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Ardslar aldim karizmami artik bende siyah bi karizma sahibiyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

Resim atamiyorum nasil atcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

Resim atamiyorum nasil atcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

20160601_203117.jpg

Resimi hizliresim.com'a atın yükle deyip seçin , yükleme bittikten sonra gelen seçeneklerden "forumlar için" olanını mouse ile işaretleyip kopyalayın, ve buraya mesaj olarak yapıştırın bukadar.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Ardslar aldim karizmami artik bende siyah bi karizma sahibiyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

Resim atamiyorum nasil atcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

Resim atamiyorum nasil atcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

20160601_203117.jpg

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kmler yaparsınız inşallah gönlünüzden geceni aldınız en sonunda ;)
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Cok tesekkur ederim ardslr en sonunda aldim haklisiniz ☺☺☺ iy kide almisim gercekten cok hos bi motosiklet tek sikinti su kafa ziriltisi oda cozulurse keyif motoru resmen

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Arka canta demiri olmadigi icin bole idare ediyorum 😀😀😀 pakete ara vermeden
 
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.Bugün itibariyle karizma sahibi oldum. İlk motorum olduğu için rodajı nasıl yapacağım konusunda bir bilgim yok. Kullanma kılavuzuda elimde yok.Bu konuda bana yardımcı olacak arkadaşlar varsa çok sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Kazsız belasız, güle güle kullanın.

Evvelden motosiklet kullandı iseniz farkları yazarsan makbule geçer bro.

Sanırım , torku orta devirlerde veriyor , burdan yola çıkılırsa şeir içi için biçilmiş kaftan gibi, yada..
 
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
4
Teşekkür ederim. Eskiden scoter kullandım. Bunda daha kilometre yapmadığım için bi kıyaslama yapamayacağim
 
Katılım
25 May 2016
Mesajlar
55
İvmelenmesi çok güzel arada kaldığınızda yada sıkıştığınız da 4bin devirin üzerinde seyir ediyorsanız gazı açtığınız da hemen kaçıyorsunuz. Ben bu gün motorumu servise bıraktım 500km bakım yapılacak görüştüm servis yetkilisiyle sanırım biraz acemi olduğum ortada bana biraz acemice kullandığımı söyledi. Akşam motosikletimi almaya gidince biraz muhabbet edicem kendisiyle bana söylediklerini anlatır yazarım size. Motosikleti öve öve bitiremedi.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
yeni motosiklet alan arkadaşlara hayırlı olsun .

kafa zırıltısını biraz özenli bir usta ile ugrasarak bir kaç yalıtım malzemesi ile halledebilirsiniz.

Karizma boyutlarına ve motor özelliklerine göre hem fiyat olarak hem de yakıt ve işletim maliyeti olarak ekonomik bir motosiklet .

fırsat bulduğumda ve her bindiğimde en az 50 km yapmadan bırakmıyorum bazen bu 150-200 km bile çıkıyor.

bugun işten sonra hava durumu iyi olursa yine yol yapmayı düşünüyorum 2.500 km ye yaklaştım :)

rodaj konusunda genel servisle konuştum ilk bakıma kadar 4-5 bin deviri geçme ani hızlanma yapma dediler ki 650 km boyunca motosikleti o şekilde kullandım.

Hero sitesinde triller için hazırlanmış kullanım kılavuzu var ona da göz atmanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
25 May 2016
Mesajlar
55
20tl lik yakıt ile 160km yol yaptım, rodajını bitirdiğim için sürekli yüklendim motosiklete, sakin kullanımda daha da düşecektir diye düşünüyorum.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

Yedek depodan 35 km kullandim yolda kalma korkusuyla benzinlikte fulledim 17 lt den fazla aldi 100 km kullanip tekrar fulleyecem rodaj da yakit anlasilir hayirlisi bklm suan daha 240 km deyim ama iyki almisim cok guclu bi motor ayrica pekette kullaniyorum yormasini bi kenara birakin zevk aliyorum paket olsada ciksam diye siddetle tavsiye ediyorum
Servis 500 km bakimina erken gel su kafa ziriltisini halledecem dedi zirilti sesi gelmeyen karizma kullandim yolda dek geldim harika bise ins. Benimkide hallolcak
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
36
Cok tesekkur ederim ardslr en sonunda aldim haklisiniz ☺☺☺ iy kide almisim gercekten cok hos bi motosiklet tek sikinti su kafa ziriltisi oda cozulurse keyif motoru resmen

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/l198BB.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/o79anQ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/VY6G2y.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Arka canta demiri olmadigi icin bole idare ediyorum pakete ara vermeden.Cok tesekkur ederim ardslr en sonunda aldim haklisiniz ☺☺☺ iy kide almisim gercekten cok hos bi motosiklet tek sikinti su kafa ziriltisi oda cozulurse keyif motoru resmen
Size en yakın servise başvurun, 20 Dk. da hallediyorlar. KAfa zırıltısı falan kalmıyor.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Hayirli olsun Allah kaza bela vermesin

Ya benim motor cok gec isiniyo eski motorum 100 luk olmasina ragmen kis aylarinda jiglesiz 2 dk isindimi yola cikabiliyodum karizma su havalarda rodajdanmi 5 dk dan fazla calisiyo oda jigle ile yolda iken gaz yemiyo kelkinip duruyo isindimi sorun yok ama neden yapiyo acep anlam veremiyorum


Suan 470 km deyim yarin ilk bakima gitcem

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

Canta takilmis halide bu sekilde...
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
http://i.hizliresim.com/aEEd15.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:00 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/7vvN6a.jpg[/url]

En sonunda bende hero karizma gurubuna katıldım

hayırlı olsun allah kazasız kullanmayı nasip etsin mustafa abi

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------

Hayirli olsun Allah kaza bela vermesin

Ya benim motor cok gec isiniyo eski motorum 100 luk olmasina ragmen kis aylarinda jiglesiz 2 dk isindimi yola cikabiliyodum karizma su havalarda rodajdanmi 5 dk dan fazla calisiyo oda jigle ile yolda iken gaz yemiyo kelkinip duruyo isindimi sorun yok ama neden yapiyo acep anlam veremiyorum


Suan 470 km deyim yarin ilk bakima gitcem

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/9LGEV8.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

Canta takilmis halide bu sekilde...

evet biraz geç ısınıyor bakımında 10w40 tam sentetik yağ koydur çabuk ısınır 1 2 dk falan karbüratör hava ayarına baktır çokta sıkı olmasın motor rahat çalışsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst