Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar umarım iyisinizdir
:rendeer:
biliyorum biliyorum tamam kızmayın daha önceleri defalarca bu tarz konu açıldı emme hele bi dinleyin beni daaaaa sora kızın...:cherry:
konumuzun özü motorumuzun üzerine çamurlu ayaklarıyla çıkıp oturabildiği her tarafı pisleyen , ıslak ıslak tüyleriyle tüy bırakan , koltuğu gidonu basabildiği her tarafı pisleyen kediciklerle alakalı , birde bunların , koltuğu tırmalayıp tırnaklarını bileyen cinsleri varki , bundan sonra öyle bir yaratık olurda denk gelirse diye yusuflamıyordum dersem yalan olur
son günlerde havaların iyice ayazlamasıyla geçen bir baktım 4 tane kedi ohhhh mis gibi serilmişler kıyamadığım koltuğun üzerine :cherry:
benim motürüm balkon altında durduğu için her seferinde bıranda ile örtmek , eğer uzun süreli kullanmayacaksam motoru makul gibi görünsede öyle bir şey olmadığı için tam bir işkence, kiiiiii bırandayı örttüm örtmez olaydım
heriflerin ekmeğine yağ sürmüşüm haberim yok , bırandanın kenarından gir oh mis gibi çadır edasıyla soğukta, rüzgarda gelmiyor,
bırandayı bir kaldırdım ahanda ne göreyim , yavvv balıklı , pis pis kokan poşeti bile selenin üzerine taşımışlar bırandanın altlarından bir yerlerden :cherry:
demekki bu iş bırandayla çözülmeyecek deyip bu gün gene şeytanımın bol olduğu bir anda böyle basit bir şey düşündüm , ilk önceleri halı gibi kalın bir şeyler aklıma gelsede sağda solda bulduğum halıflex parçasıyla kızmi olarak bu işi çözdüm,
hani uzay mekiği yapmıyoruz basit bir şey ama bu tarz sorunu bir çok arkadaşım yaşadığı için paylaşmayı uygun gördüm...
sevgili kedicikler artık rahat rahat yatabilir, pisleyebilirler, onlarda rahat bende rahat :cherry:
işte resimler malzemeler zaten resimlerde mevcut söylemeye gerek duymuyorum benim yaklaşık 1 saatimi aldı yapması içim rahat artık ohhh beeee...:cherry: motorumu seviyorum ama hayvanlarıda sevmek lazım
yapacak arkadaşlara kolay gelsin ,
kalın sağlıcakla.....:rendeer:








rahat rahat yatsın paşalar....:cherry:
biliyorum biliyorum tamam kızmayın daha önceleri defalarca bu tarz konu açıldı emme hele bi dinleyin beni daaaaa sora kızın...:cherry:
konumuzun özü motorumuzun üzerine çamurlu ayaklarıyla çıkıp oturabildiği her tarafı pisleyen , ıslak ıslak tüyleriyle tüy bırakan , koltuğu gidonu basabildiği her tarafı pisleyen kediciklerle alakalı , birde bunların , koltuğu tırmalayıp tırnaklarını bileyen cinsleri varki , bundan sonra öyle bir yaratık olurda denk gelirse diye yusuflamıyordum dersem yalan olur
son günlerde havaların iyice ayazlamasıyla geçen bir baktım 4 tane kedi ohhhh mis gibi serilmişler kıyamadığım koltuğun üzerine :cherry:
benim motürüm balkon altında durduğu için her seferinde bıranda ile örtmek , eğer uzun süreli kullanmayacaksam motoru makul gibi görünsede öyle bir şey olmadığı için tam bir işkence, kiiiiii bırandayı örttüm örtmez olaydım
heriflerin ekmeğine yağ sürmüşüm haberim yok , bırandanın kenarından gir oh mis gibi çadır edasıyla soğukta, rüzgarda gelmiyor,
bırandayı bir kaldırdım ahanda ne göreyim , yavvv balıklı , pis pis kokan poşeti bile selenin üzerine taşımışlar bırandanın altlarından bir yerlerden :cherry:
demekki bu iş bırandayla çözülmeyecek deyip bu gün gene şeytanımın bol olduğu bir anda böyle basit bir şey düşündüm , ilk önceleri halı gibi kalın bir şeyler aklıma gelsede sağda solda bulduğum halıflex parçasıyla kızmi olarak bu işi çözdüm,
hani uzay mekiği yapmıyoruz basit bir şey ama bu tarz sorunu bir çok arkadaşım yaşadığı için paylaşmayı uygun gördüm...
sevgili kedicikler artık rahat rahat yatabilir, pisleyebilirler, onlarda rahat bende rahat :cherry:
işte resimler malzemeler zaten resimlerde mevcut söylemeye gerek duymuyorum benim yaklaşık 1 saatimi aldı yapması içim rahat artık ohhh beeee...:cherry: motorumu seviyorum ama hayvanlarıda sevmek lazım
yapacak arkadaşlara kolay gelsin ,
kalın sağlıcakla.....:rendeer:








rahat rahat yatsın paşalar....:cherry: