her şey kediler için :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
selam arkadaşlar umarım iyisinizdir :):rendeer:

biliyorum biliyorum tamam kızmayın daha önceleri defalarca bu tarz konu açıldı emme hele bi dinleyin beni daaaaa sora kızın...:cherry::p

konumuzun özü motorumuzun üzerine çamurlu ayaklarıyla çıkıp oturabildiği her tarafı pisleyen , ıslak ıslak tüyleriyle tüy bırakan , koltuğu gidonu basabildiği her tarafı pisleyen kediciklerle alakalı , birde bunların , koltuğu tırmalayıp tırnaklarını bileyen cinsleri varki , bundan sonra öyle bir yaratık olurda denk gelirse diye yusuflamıyordum dersem yalan olur :)

son günlerde havaların iyice ayazlamasıyla geçen bir baktım 4 tane kedi ohhhh mis gibi serilmişler kıyamadığım koltuğun üzerine :cherry:

benim motürüm balkon altında durduğu için her seferinde bıranda ile örtmek , eğer uzun süreli kullanmayacaksam motoru makul gibi görünsede öyle bir şey olmadığı için tam bir işkence, kiiiiii bırandayı örttüm örtmez olaydım :)

heriflerin ekmeğine yağ sürmüşüm haberim yok , bırandanın kenarından gir oh mis gibi çadır edasıyla soğukta, rüzgarda gelmiyor,
bırandayı bir kaldırdım ahanda ne göreyim , yavvv balıklı , pis pis kokan poşeti bile selenin üzerine taşımışlar bırandanın altlarından bir yerlerden :cherry:

demekki bu iş bırandayla çözülmeyecek deyip bu gün gene şeytanımın bol olduğu bir anda böyle basit bir şey düşündüm , ilk önceleri halı gibi kalın bir şeyler aklıma gelsede sağda solda bulduğum halıflex parçasıyla kızmi olarak bu işi çözdüm,

hani uzay mekiği yapmıyoruz basit bir şey ama bu tarz sorunu bir çok arkadaşım yaşadığı için paylaşmayı uygun gördüm...

sevgili kedicikler artık rahat rahat yatabilir, pisleyebilirler, onlarda rahat bende rahat :cherry:

işte resimler malzemeler zaten resimlerde mevcut söylemeye gerek duymuyorum benim yaklaşık 1 saatimi aldı yapması içim rahat artık ohhh beeee...:cherry: motorumu seviyorum ama hayvanlarıda sevmek lazım:)

yapacak arkadaşlara kolay gelsin ,

kalın sağlıcakla.....:rendeer:





























rahat rahat yatsın paşalar....:cherry:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
selam arkadaşlar umarım iyisinizdir :):rendeer:

biliyorum biliyorum tamam kızmayın daha önceleri defalarca bu tarz konu açıldı emme hele bi dinleyin beni daaaaa sora kızın...:cherry::p

konumuzun özü motorumuzun üzerine çamurlu ayaklarıyla çıkıp oturabildiği her tarafı pisleyen , ıslak ıslak tüyleriyle tüy bırakan , koltuğu gidonu basabildiği her tarafı pisleyen kediciklerle alakalı , birde bunların , koltuğu tırmalayıp tırnaklarını bileyen cinsleri varki , bundan sonra öyle bir yaratık olurda denk gelirse diye yusuflamıyordum dersem yalan olur :)

son günlerde havaların iyice ayazlamasıyla geçen bir baktım 4 tane kedi ohhhh mis gibi serilmişler kıyamadığım koltuğun üzerine :cherry:

benim motürüm balkon altında durduğu için her seferinde bıranda ile örtmek , eğer uzun süreli kullanmayacaksam motoru makul gibi görünsede öyle bir şey olmadığı için tam bir işkence, kiiiiii bırandayı örttüm örtmez olaydım :)

heriflerin ekmeğine yağ sürmüşüm haberim yok , bırandanın kenarından gir oh mis gibi çadır edasıyla soğukta, rüzgarda gelmiyor,
bırandayı bir kaldırdım ahanda ne göreyim , yavvv balıklı , pis pis kokan poşeti bile selenin üzerine taşımışlar bırandanın altlarından bir yerlerden :cherry:

demekki bu iş bırandayla çözülmeyecek deyip bu gün gene şeytanımın bol olduğu bir anda böyle basit bir şey düşündüm , ilk önceleri halı gibi kalın bir şeyler aklıma gelsede sağda solda bulduğum halıflex parçasıyla kızmi olarak bu işi çözdüm,

hani uzay mekiği yapmıyoruz basit bir şey ama bu tarz sorunu bir çok arkadaşım yaşadığı için paylaşmayı uygun gördüm...

sevgili kedicikler artık rahat rahat yatabilir, pisleyebilirler, onlarda rahat bende rahat :cherry:

işte resimler malzemeler zaten resimlerde mevcut söylemeye gerek duymuyorum benim yaklaşık 1 saatimi aldı yapması içim rahat artık ohhh beeee...:cherry: motorumu seviyorum ama hayvanlarıda sevmek lazım:)

yapacak arkadaşlara kolay gelsin ,

kalın sağlıcakla.....:rendeer:


[url]http://img220.imageshack.us/img220/5088/img227q.jpg[/URL]


[url]http://img221.imageshack.us/img221/2563/img228yttu.jpg[/URL]


[url]http://img717.imageshack.us/img717/4924/img229a.jpg[/URL]



[url]http://img543.imageshack.us/img543/3536/img236.jpg[/URL]



[url]http://img51.imageshack.us/img51/2666/img238pl.jpg[/URL]


[url]http://img839.imageshack.us/img839/954/img234t.jpg[/URL]



[url]http://img266.imageshack.us/img266/1909/img232z.jpg[/URL]


[url]http://img714.imageshack.us/img714/5791/img233i.jpg[/URL]


rahat rahat yatsın paşalar....:cherry:


:thumleft:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
tasarım şahane irfan ellerine saglık.
bende bu kış gününde üşüyen bir dostumu işyerime misafir ettim
şimdi 1 aydır sıcak kaloriferin dibinde paşa pasa yatıyor bu bendeki kötü kedi şerafettin izlenimimi yok etti.
aslında güzel ve sonderece insancıl dostlarımız onlar
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
güzel olmuş ama,pisliği ,suyu , çişi, içine çekmemesi ,pislensede kolay temizlenmesi için birde naylon türevi bişeyle kaplasan daha güzel olabilirmiydi acaba???

fikir sadece..ne kızıyonki hemen??:salut::p
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Kediler artık senin motorun müdavimi olmasınlar irfan abi :) Koloni kurmasınlar senin motorun üzerinde hazır yumuşak sıcacık bi ortam da kurdun onlara :cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
güzel olmuş ama,pisliği ,suyu , çişi, içine çekmemesi ,pislensede kolay temizlenmesi için birde naylon türevi bişeyle kaplasan daha güzel olabilirmiydi acaba???

fikir sadece..ne kızıyonki hemen??:salut::p

valla motürü temizlemekten usandım kanka halıfileksi temizlemeyi düşünmüyorum :cherry: varsın pislesinler koltuğu tırmalamasınlarda o dediğinde olur hakkaten halının altına naylon yapıştırayım yarın sıcak silikonla...

hatta birde yorgan bırakayım gece ayazda üşümesin keratalar...:cherry::p

---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:42 ----------

Kediler artık senin motorun müdavimi olmasınlar irfan abi :) Koloni kurmasınlar senin motorun üzerinde hazır yumuşak sıcacık bi ortam da kurdun onlara :cherry:

aman bree kardeşim geç kaldın geeeeçççç, motürün müdavimi olmaları ne kelime bi gün bi bakacam sıraya geçmişler motüre biniyolar , benim motür yok :cherry::queen:

ilk başlardan bi tane geliyodu sora sora alıştıra alıştıra bütün ailesini getirdi namıssız , ama içim rahat artık :cherry:

---------- Post added at 17:49 ---------- Previous post was at 17:45 ----------

tasarım şahane irfan ellerine saglık.
bende bu kış gününde üşüyen bir dostumu işyerime misafir ettim
şimdi 1 aydır sıcak kaloriferin dibinde paşa pasa yatıyor bu bendeki kötü kedi şerafettin izlenimimi yok etti.
aslında güzel ve sonderece insancıl dostlarımız onlar


valla allah razı olsun dostum sevabı başka bir şeyde :) hangini alayım kalorifer peteğinin yanına ! yahuuuu hem benim evde doğal gaz yok , odun yakıyorum , arsız bunlar birini alırsın öbür gün bi bakmışın kapının önünde sülalasi bekliyor benide al benide al diye :cherry::queen:

bizde yufka yürekliyiz dayanamayız en iyisi biraz gattar olup ayrımcılık yapmamak lazım yoksa başedemem hepsiyle öyle birtane olsa dükkan senin olsun :cherry::queen:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
daha basit bir çözümü var.Selenin üzerine biraz karabiber dökün sonra brandayı kapatın.Kediler bir daha gelemezler.Çünki karabiberin burunlarına kacmasında hiç hoşlanmazlar.:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
daha basit bir çözümü var.Selenin üzerine biraz karabiber dökün sonra brandayı kapatın.Kediler bir daha gelemezler.Çünki karabiberin burunlarına kacmasında hiç hoşlanmazlar.:)

evet haklısın fakat düşün düşün hangi baharattı o diye, kimyonmuydu, tarçınmıydı, pul bibermiydi derken, vallahi aklıma gelmedi ama bir arkadaşımdan görmüştüm :cherry: yaptım gitti ama işi genede şansa bırakamam , karabiberide basarım :)

arsız bunlar arsız yarın bir gün , ketçap mayonezde isterler bunlar benden :cherry::p


teşekkürler sağol... :rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bir kedim bile yok anlıyormusun hadi gülümse:mrgreen:

valla kanka ben anlamaz , motürün olursa emin ol kedinde olacak :cherry::queen: onun için hiç canını sıkma hatta sende takacaksın kedilere böyle gereksiz işlerle uğraşacaksın , inşallah motürün olurda :cherry:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bizim eve de çatı yalıtımı gerek. Bi ara uğrayıversen abi? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

bir kedim bile yok anlıyormusun hadi gülümse:mrgreen:
Merson (otomatik fites hemde) var artık senin, satamazsan kümes yaparız davıkların olur bol bol. Onları da keser yeriz.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
İrfan abi alemsin yav..
yaptığın iş güzel anlatımın on numara:)
kısa yollu alıp 100-110 tuğla örsene ufak bi garaj...
ohh canavar gibim olur hemde:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bırak otursun sohbet etsinler,uyusunlar.....sorun olmaz...

ama MART ayı geliyor..tekir ve garfield senin motoru otel niyetine kötü emellerine alet ederlerse....
bide o kediciklerin ailesi sana gelirlerse....:p:queen::joker::joker::queen::queen:

kurtaramazsın paçayı heberin olsun...:flower:

iyi niyetli olup kötü kedi şerafettinlere yardım ve yataklık !!:thumleft: yapma....
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Bizim eve de çatı yalıtımı gerek. Bi ara uğrayıversen abi? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------


Merson (otomatik fites hemde) var artık senin, satamazsan kümes yaparız davıkların olur bol bol. Onları da keser yeriz.
mecesedes'm var doru yaa//:mrgreen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bırak otursun sohbet etsinler,uyusunlar.....sorun olmaz...

ama MART ayı geliyor..tekir ve garfield senin motoru otel niyetine kötü emellerine alet ederlerse....
bide o kediciklerin ailesi sana gelirlerse....:p:queen::joker::joker::queen::queen:

kurtaramazsın paçayı heberin olsun...:flower:

iyi niyetli olup kötü kedi şerafettinlere yardım ve yataklık !!:thumleft: yapma....

o zaman motürü tepeden tırnağa yıkarım kanka :cherry: 3 kere far tasına , 3 kere göstergelere, sonra tamamınıda güzelce yıkadıkmıydı bide abdest aldırırz aklanır motür yola hazır...


hem o işler içün arabanın motor kaputu ne güne duruyo onu bilene düşündük beeee:cherry::queen: yalnız geçenlerde birine çok üzüldüm hakkaten şaka değil arabanın hararetindede sorun olmadı ama pejo petnerlerin radyötörünü görmüşsündür nasıl girdiyse , radyötörün arasına girmiş ve öylece sıcaktan yanmış kalmış hayvan :( ölmüş kuyruğundan çeke çeke zor çıkardım...

be hayvan arabanın altı üstü her tarafı kapalı nerden buldunda girdin hangi aralık girdin ? , şehit düşmüş garibim ...

---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

İrfan abi alemsin yav..
yaptığın iş güzel anlatımın on numara:)
kısa yollu alıp 100-110 tuğla örsene ufak bi garaj...
ohh canavar gibim olur hemde:)

dur be olm yaaa o senin 100 110 tuğla dediğin şey o kadar kolay değül delüüüüü:) yeni zihni sinir procem yolda seyyyar yere montajlı garaj procesi hazırlıklarım sürmekte emme zaman...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

[/COLOR]
aha sen merso ile gel..geçerken de benide al...:wiinkk::pl::bounce::flower:


ahaaa mezit almışmı mersoyu ?:cherry: vay köftehor ondan satıyo tofaşı utanmaz arlanmaz bide motürüm yok diyo :cherry::p merso işte şekerim hepimize yeter :cherry::queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ahaaa mezit almışmı mersoyu ?:cherry: vay köftehor ondan satıyo tofaşı utanmaz arlanmaz bide motürüm yok diyo :cherry::p merso işte şekerim hepimize yeter :cherry::queen:
gezel'mde kredi çekmek lazım yakıt için 2800cc öküz gibi yakıyo bugün azda olsa erdem pindi..çay içmeye gittik:mrgreen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
gezel'mde kredi çekmek lazım yakıt için 2800cc öküz gibi yakıyo bugün azda olsa erdem pindi..çay içmeye gittik:mrgreen:

tuuuuuu allah cezanı vermeye emiii ayuuuu mersoyla çay içmeye gidersin sora motürüm yok diye ağlarsın , ulen allahtan kork be , yok len sana motür felan :cherry::queen::cherry:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
gezel'mde kredi çekmek lazım yakıt için 2800cc öküz gibi yakıyo bugün azda olsa erdem pindi..çay içmeye gittik:mrgreen:

ahada kayış atmanın değişik bir yolu...

ağanın eli tutulurmu be..

demekki neymiiiş....
Erdem pindi.....mezit pinTi........:pl::pl::pl::flower::queen::thumleft:

çok pis adamım ben ya...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst