:mrgreen:Kesinlikle istiyom bir tane:cat: şaane olur yaavv, dağ bayır pikniğinde işe yarar![]()
Anladım ben onu:mrgreen:...
Anladım ben onu:mrgreen:...
Darkdiamond kardeşim, sen üzülüp sıkılma, sat moturunu, yenisini alana kadar Sepette Yerin Hazır olacaktır:queen:
bende anladım...
muzo abi yalnız sepete oturma eğimi vermemişler...yani bunla eşya kuzu malzeme vs taşınır ama ayak koyma kısmında biraz çukur olursa belki oturulur...
İnternet'de dolaşırken karşıma çıkan bir ilginçlik olduğu için, paylaşım maksadıyla açtığım bir başlık.
Konunun şahşımla bir alâkası olamaz.
Kamu'da görevli olmam, yeterli izahat olur herhalde.
Boğaç aslında güzel konu bence! Eğer yönetim için aksaklık olursa onlar gereğini yapar zaten.
Sağol, diamond.
Büyük şehirlerde kullanılamasa dahi; özellikle kasaba ve beldelerde, pazar, alışveriş vb. taşıma işleri için ideal bir ürün ortaya çıkarmışlar.
Üretimini yapan kişiler, yurdum insanı olarak gözüküyor. Eğer öyleyse bravo vatandaşa.
ne bu hocam reklam mı?:silent:
Racinglere de oluyo mu bundan:queen::queen::queen:
olsa ne komik olur haaaa...
Beylikdüzü'de bunu kullanan sucular var.
mondi KN150'ye takılı biri, diğeri de bir scooterda...