Her Motosiklet'e Sepet

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ne demişler abicim tak sepeti koluna... :p güzel bir aksesuar bence sucular bunu kullanmalı! geçenlerde bir fotograf vardı değişik bir akrobasi hareketi ile su taşıyan bir arkadaşın fotosu vardı :p Yani okadar hareket yapacağını bunu alsın aynı anda 8 adet su taşısın :silent:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Espri 'cuk' oturmuş

ya mete boğaçhan senin bilader mi?
boğaçhan kardeş senin resim var mı?
mete senin adın da pandahan olsun artık....

cartman, bravo, tam yakalamışsın, resim göndersem hakikaten kardeş sanırsın, tesadüf ama gerçek.

Boğaçhan sağol paylaşım için...:cat:

sen de sağol Mete_han. uzun süredir site'ye girmiyordum,
geçiyordum bi uğrayayım dedim. Özlemişiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
KT125 + Zongshen200


sende bunnara takarsan belkide talep olur satılır düldüller...:queen:


aman bana takmada sepeti...:p

6p6tgjk.gif
takarım, 6 ay yatarım...:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ben istanbulun degişik yerlerinde 3tane scooterda gördüm sepet hele biri varki tam bi sepetti keşke yanımda fot mak olsaydıda cekseydim ekmek sepetine tekerlek takıp baglamıstı amcam:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete han süper bi konuşma teşekkürler :cherry:seco:cherry:

:p

ya mete boğaçhan senin bilader mi?
boğaçhan kardeş senin resim var mı?
mete senin adın da pandahan olsun artık....

uzaktan akrabam olur...:p

cartman, bravo, tam yakalamışsın, resim göndersem hakikaten kardeş sanırsın, tesadüf ama gerçek.



sen de sağol Mete_han. uzun süredir site'ye girmiyordum,
geçiyordum bi uğrayayım dedim. Özlemişiz.

eyvallah kardeş ara sıra değil sürekli takıl...

6p6tgjk.gif
takarım, 6 ay yatarım...:bounce:

6 aymı...hapislerde sürünürsün valla...ama bizim senin gibi aşiretimiz yok kırmançi....:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sepetli bir R1 nasıl olurdu aceba :p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ilerde hayabusam olursa söz bi sepet alıp takcam :p

ne demişler abicim tak sepeti koluna... :p güzel bir aksesuar bence sucular bunu kullanmalı! geçenlerde bir fotograf vardı değişik bir akrobasi hareketi ile su taşıyan bir arkadaşın fotosu vardı :p Yani okadar hareket yapacağını bunu alsın aynı anda 8 adet su taşısın :silent:

sucularda bu sepetten olsa yıne fark etmıo yıne abartıolar gecenlerde sucu bı abimiz tepete koymus yaklasık 10 tane su sola hızla dondu sepette fazla agırlık oldugu ıcın motor havaya kalktı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Arz talep meselesine iyi bir örnek.. İstekte bulunulmuş adamda bi güzel döktürmüş...Satar valla....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst