Her Motosiklet'e Sepet

Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
sepetli555qb8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
ne bu hocam reklam mı?:silent:
Racinglere de oluyo mu bundan:queen::queen::queen:
olsa ne komik olur haaaa...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Reklammış! Yönetim kontrol edecektir zaten ama bence bazı arkadaşlarımızın işine yarayacağı muhakkaktır.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
:mrgreen:Kesinlikle istiyom bir tane:cat: şaane olur yaavv, dağ bayır pikniğinde işe yarar:)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
benim hatırladığım motosikletlerde sepetin artık yasaklandığı gibi bişeydi. yanlış hatırlamıyorsam bunları ruhsata işlemiyorlar ve polis yakalarsa motoru bağlayıp sökülmeden trafiğe çıkışına izin vermiyor diye biliyorum.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
İnternet'de dolaşırken karşıma çıkan bir ilginçlik olduğu için, paylaşım maksadıyla açtığım bir başlık.
Konunun şahşımla bir alâkası olamaz.
Kamu'da görevli olmam, yeterli izahat olur herhalde.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Darkdiamond kardeşim, sen üzülüp sıkılma, sat moturunu, yenisini alana kadar Sepette Yerin Hazır olacaktır:queen:

Muzo'cum seneye tempomuzu arttırıcaz inşallah abicim,sepetteki yerimize etleri oturturuz artık:mrgreen:

bende anladım...:p


muzo abi yalnız sepete oturma eğimi vermemişler...yani bunla eşya kuzu malzeme vs taşınır ama ayak koyma kısmında biraz çukur olursa belki oturulur...

Kuzuyuda araya sıkıştırmışsın biraderim:cherry:

İnternet'de dolaşırken karşıma çıkan bir ilginçlik olduğu için, paylaşım maksadıyla açtığım bir başlık.
Konunun şahşımla bir alâkası olamaz.
Kamu'da görevli olmam, yeterli izahat olur herhalde.

Boğaç aslında güzel konu bence! Eğer yönetim için aksaklık olursa onlar gereğini yapar zaten.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Yerli mi?

Boğaç aslında güzel konu bence! Eğer yönetim için aksaklık olursa onlar gereğini yapar zaten.

Sağol, diamond.

Büyük şehirlerde kullanılamasa dahi; özellikle kasaba ve beldelerde, pazar, alışveriş vb. taşıma işleri için ideal bir ürün ortaya çıkarmışlar.
Üretimini yapan kişiler, yurdum insanı olarak gözüküyor. Eğer öyleyse bravo vatandaşa.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Sağol, diamond.

Büyük şehirlerde kullanılamasa dahi; özellikle kasaba ve beldelerde, pazar, alışveriş vb. taşıma işleri için ideal bir ürün ortaya çıkarmışlar.
Üretimini yapan kişiler, yurdum insanı olarak gözüküyor. Eğer öyleyse bravo vatandaşa.

Gültekin'in verdiği linkede baktım,Seninde dediğin gibi yerli malı.Scooter'larada takılabildiğine göre tam taşra için biçilmiş kaftan:cat:.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Beylikdüzü'de bunu kullanan sucular var.
mondi KN150'ye takılı biri, diğeri de bir scooterda...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Beylikdüzü'de bunu kullanan sucular var.
mondi KN150'ye takılı biri, diğeri de bir scooterda...

KT125 + Zongshen200


sende bunnara takarsan belkide talep olur satılır düldüller...:queen:


aman bana takmada sepeti...:p


Boğaçhan sağol paylaşım için...:cat:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
ya mete boğaçhan senin bilader mi?
boğaçhan kardeş senin resim var mı?
mete senin adın da pandahan olsun artık....
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Bu benzin fiyatları yüzünden bir sepet, sepet içerisine de bir LPG takacaksın. İsterseler benzini 5 YTL yapsınlar gam yemem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst