- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 407
metecim doğum günleri özel günlerdir ..bırak şımarsın ..her doğum günü sahibinin şımarmak hakkı..allah sağlık versin nice mutlu doğum günleri yaşasın herkes..bu arada senin doğum gününüde unutmam merak etme..abi şımartmayın şu herifi ya...![]()