Hepi Börtdey aYe!

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
abi şımartmayın şu herifi ya...:p
metecim doğum günleri özel günlerdir ..bırak şımarsın ..her doğum günü sahibinin şımarmak hakkı..allah sağlık versin nice mutlu doğum günleri yaşasın herkes..bu arada senin doğum gününüde unutmam merak etme..:)gözlerinden öperim..ayrıca yağmurunda özel olarak gözlerinden öperim..hoşca kal
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
taam abi öyle olsun...zengin züppe abi sen ben şımatıyoruz tepemize çıkıyo sonra..o bağlamda yani...

kızımla Cevahir Atlantiste bir eğlenmişiz sorma...abovvv..:pselamlar olsun..:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Amortisör burcunun en iyi örneklerinden olan Murat kardeşim:Doğum günün kutlu olsun:cherry:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
En sevgili kardeşim Murat(anladın sen onu) doğum günün bir kere daha kutlu olsun:rendeer:
Dikkatli gel,bayram dönüşü yollar kalabalık olur,bizi üzme:cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Son mesajımdan sonra doğum günümü kutlaya değerli arkadaşlarım ve abilerimede en içten teşekkürlerimi sunuyorum, sizlerin arasında olmak en güzel hediye bana::utangac:

Metehan bende seni seviyorumda bu kadar dikkat çekmeyelim, millet uyanıyo:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yok yok buna da fazla geç kalmışım, ben gelecek seneyi bekleyeyim...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst