- Katılım
- 22 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,175
evet bi ben eksiğim doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce 
az kaldı benimde pazartesi doğum günüm
sende beni unutmazsın heralde
yaş da tam yaş olmuş he aman dikkat et sen bu sene
az kaldı benimde pazartesi doğum günüm
sende beni unutmazsın heralde
yaş da tam yaş olmuş he aman dikkat et sen bu sene