Hepi Börtdey aYe!

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet bi ben eksiğim doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce :)
az kaldı benimde pazartesi doğum günüm :)
sende beni unutmazsın heralde :)
yaş da tam yaş olmuş he aman dikkat et sen bu sene :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İlk ben kutladım ilk ben kutladım :queen:
Bi de orjinal doğum gününde kutlayalım diye aradık ama telefonu açmadı yine eşşek :p
Ama beni durduramazsın, hem sürprüsss yaparım hem telefon ederim, açmazsan mesajla kutlarım :queen::queen:

Nice nice sağlıklı mutlu umutlu yıllar dilerim..
Allah herşeyi gönlüne göre versin.. Dileklerinin gerçekleşeceği bir yaş dilerim.. Amin:rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
vaybeeee ömürden bir yıl daha gitti öylemiii oturup ağla be dostummm:p,yaş kaç olduu ,yuhhh o kadar oldumu yaaaa:queen:Geçmiş ve gelecek bütün doğum günlerini kutlar ,senin için her yeni günün,ayın,yılın sana mutluluk sadece mutluluk getirmesini dilerimmm :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Adaşım; dünkü doğum günün :rendeer::rendeer:
bugünkü kurban bayramın kutlu olsun kurban:cherry:.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Yeni abaza yaşın kutlu olsun :queen:
nice mutlu,sağlıklı,huzurlu yıllar dilerim.. (biraz patavatsızlık ettim ama konuyu açandan cesaretlendim..) :)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
doğum günün kutlu olsun murat abi :rendeer: nice mutlu yıllara :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Arkadaşlar alıntı yapıp hepinize tek tek teşekkür etmek isterdim ama yolda olduğum için sık sık bakamadım, mesajlarda bir hayli birikmiş, şimdi alıntı yapsam olmaz:p

Affınıza sığınarak hepinize çok çook teşekkür etmek istiyorum.

Bu sizlerle beraber geçirdiğim ilk doğum günüm, sizin gibi samimi sıcak insanlarla tanışmış olmak dost olabilmek bugüne kaldar aldığım en güzel hediye, varlığınız için teşekkürler arkadaşlar.::utangac:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
AAaaa bizim kıronun doğum günüymüş...


navite çiye AYE...

heheh...yabancı dil bilmek ne güzel...küfretsende annamıyo...


havi bezgırteee mınaa haaa mına haaa...:queen::p

diyomki kaç yaşına bastın ayu...pardon aye...:queen:


pardon 30 muş...seneye inşallah hayırlı mübarek bir yaşta yine mesaj yazmak olur sana...duşunu al baride çarpılma yavrım...bak Nitroya böe bindin kaka oldu araba...:psen gusül abdestide bilmezsin Allah bilir...olm alnın secdeye değsin birazda bereket gelsin işine gücüne...:p

esas ben döşedim..bana cevap yazsan yeter hırrım...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Parazit yapma len:p

Kaale alınmayınca deliriosun demi, hormonlu panda seni:queen:


yok be abcim...beni kimin kahale almadığına bağlı o...


şunu dinlesene bi..:cat:Seni New Yorka doğru çevirip gezdirmek isterim..:queen:

[YT]jM52Xsvw5NQ#_GGC1E0KSPA[/YT]
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Arkadaşlar alıntı yapıp hepinize tek tek teşekkür etmek isterdim ama yolda olduğum için sık sık bakamadım, mesajlarda bir hayli birikmiş, şimdi alıntı yapsam olmaz:p

Affınıza sığınarak hepinize çok çook teşekkür etmek istiyorum.

Bu sizlerle beraber geçirdiğim ilk doğum günüm, sizin gibi samimi sıcak insanlarla tanışmış olmak dost olabilmek bugüne kaldar aldığım en güzel hediye, varlığınız için teşekkürler arkadaşlar.::utangac:

Varlığım Türk varlığına armağan olsun :queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
sevgili murat doğum günün kutlu olsun..nice mutlu yıllara sevdiklerinle sevenlerinle beraber..hoşca kal
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice uzun yıllara allah bunun gibi nice yillar göstersin iyiki doğdun!:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst