"hele Yola çıkalım Da Allah Kerim" Gezisi

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu mudur ,budur!!!:cat:Süper bir gezi olmuş ,tebrikler arkadaşlar:rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sencerim, hüceyinim, çok güzel yerler gezmişsiniz emeğinize sağlık.
sencerim mangalın başında beklerken nasılda gariban çıkmışsın :mrgreen: sucuklardan bir önceki resim

o güdümlü hüseyin var ya, yüreğimi bitirdi abi yaaa, mersin Mt kimlere kalacak filan deyipğ kendimi ateşe atmayı düşündüğüm andır o an :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi süper olmuş artık benide götürüüüün..:mrgreen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Her gezinin boyle paylasımcı bol fotograflı olmasını temeni ediyorum resimlerden yazılardan hepsi cok hosuma gitti birtek sabah sabah kahfaltıda etmemişim o sucuklar kanıma dokundu valla :S
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
cok güsel gezmişsiniz abi emeğinize sağlık daaaa:cat:
GÜDÜMLÜ ne demek :silent:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
waaaay dostum eyi gezmişsiniz aksiyonlarınızın devanını dilerim:cat:

herzaman demişimdir yüreginizin götürdügü yere gidin yüreginize saglık:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
güzel gezi harika resimler teşekürler MERSİN mt
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mersinde olsaydım takılırdım peşinize Allah Kerim derdim ama malesef :cherry:

Son fotoğraf çok güzel olmuş, paylaşım için teşekkürler Sencer abi :rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
sencerim, hüceyinim, çok güzel yerler gezmişsiniz emeğinize sağlık.
sencerim mangalın başında beklerken nasılda gariban çıkmışsın :mrgreen: sucuklardan bir önceki resim

o hep gariban abi:queen::queen::queen::queen::queen:

cok güsel gezmişsiniz abi emeğinize sağlık daaaa:cat:
GÜDÜMLÜ ne demek :silent:

iso abi ben sana hemen anlatayım.altındaki 500lük makinayla hafif eğimli yolda beni zorla geçince öle dio.çekemio yani:p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
maşallah, maşallah. her taraf yem yeşil ne güzl valla gözüm gönlüm güzelleşti. Ellerinize sağlık ( fotolar için) afiyat olsun ( sucuk ekmek için ) :D
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sizler beni öldürmek maksadı ile Korsan geziler düzenleyip, üşenmeden fotolar çekip, benzinler harcayıp yeşillikler görüp bir de burada yayınlamayı amaç edinmişiniz belli:pale: Az bekleyin ama, yaz sonuna dooru her geziye katılmayan ne olsun:pale:

Teşekkürler arkadaşlar, sağolasınız:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst