- Katılım
- 29 Ağu 2007
- Mesajlar
- 3,602
hepinizi tek tek tebrik ederim harika bir gezi olmuş.
sencerim, hüceyinim, çok güzel yerler gezmişsiniz emeğinize sağlık.
sencerim mangalın başında beklerken nasılda gariban çıkmışsın :mrgreen: sucuklardan bir önceki resim
sencerim, hüceyinim, çok güzel yerler gezmişsiniz emeğinize sağlık.
sencerim mangalın başında beklerken nasılda gariban çıkmışsın :mrgreen: sucuklardan bir önceki resim
cok güsel gezmişsiniz abi emeğinize sağlık daaaa:cat:
GÜDÜMLÜ ne demek :silent:
iso abi ben sana hemen anlatayım.altındaki 500lük makinayla hafif eğimli yolda beni zorla geçince öle dio.çekemio yani![]()
isoo abii derken :silent::silent:
avatarlar aynı olabilir ama isimler farklı dikkat edelim lütfen hüseyin :bounce:![]()
abooo.yılın gafı:salut::mrgreen:walla daha yeni farkettim.bu arada tekrar geçmiş ossun:rendeer:
Mersinde olsaydım takılırdım peşinize Allah Kerim derdim ama malesef :cherry:
Son fotoğraf çok güzel olmuş, paylaşım için teşekkürler Sencer abi :rendeer: