"hele Yola çıkalım Da Allah Kerim" Gezisi

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
güzel bir pastane motocusu değiliz gezisi :p
Teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
Sizler beni öldürmek maksadı ile Korsan geziler düzenleyip, üşenmeden fotolar çekip, benzinler harcayıp yeşillikler görüp bir de burada yayınlamayı amaç edinmişiniz belli:pale: Az bekleyin ama, yaz sonuna dooru her geziye katılmayan ne olsun:pale:

Teşekkürler arkadaşlar, sağolasınız:cat:

galıba kardesımızın motoru yok:queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
güzel bir pastane motocusu değiliz gezisi :p
Teşekkürler:rendeer:

evet, tam tasviri bulmuşsun dostum...:cat:

bu gezideki maliyeti merak eden var sa söyleyeyim

120km: 4,3 litre benzin = 14ytl
yiyecekler : 7 ytl( adam başı)
toplam 21 ytl

eğer ki bir pastanede ya da cafede otursaydık 2-3 bardak çay, bir tantuni yeseydik ve yanında da bir bardak şalgam 10-15 ytl den aşağı çıkmazdık ordan. yakında bir de termos alıcam, o zaman değmeyin keyfime, çadırım var, uyku tulumum var, hamak var, motor var, heyecan var, yola çıkacak güvenilir dostlarım var... ee ne duryorum ki, 15 gün sonraya çok güzel bir planla yine bir gezi düşünüyorum ama bu seferki çok çok farklı olacak....

bizi izlemeye devam edin... :bounce:
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
çok güzel bi gezi olmuş bize yaşattığınız görsel şölen içinde çok teşekkürler kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Güzel gezi olmuş,acaba GS500'ün ortalama yakkıt verisini öğrenebilir miyim bu gezi için?

Düzenleme:Cevap yukarıdaki mesajda verilmiş,teşekkürler..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
güzel gezi olmuş.... koruma önlemleri alarak motora binmeniz çok güzel :cat:
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
44
güzel yerler ya güzel dostluklar güzel arkadaşlıklar ve en önemlisi anı yaşamalı insan tebrikler arkadaşlar güzel bir geziniz olmuş paylaşımlarınız olmuş yeni paylaşımlarınızda görüşmek üzere sevgiler saygılar...

balıkesirden selamlar...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Yürekçe kardeşim, manzara ve tabiki de ::foto:: fotoğraflar süper .:wiinkk: Gezi notunuz 10 üzerinden yıldızlı 10::coool::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst