keşkeale:
uzulme o kadar sende artık o da olack bırgun:wiinkk:
Sizler beni öldürmek maksadı ile Korsan geziler düzenleyip, üşenmeden fotolar çekip, benzinler harcayıp yeşillikler görüp bir de burada yayınlamayı amaç edinmişiniz belliale: Az bekleyin ama, yaz sonuna dooru her geziye katılmayan ne olsun
ale:
Teşekkürler arkadaşlar, sağolasınız:cat:
güzel bir pastane motocusu değiliz gezisi
Teşekkürler:rendeer:
Çok güzel gezmişsiniz tekerinize sağlık....:cat:
Gitmiş kadar olduk :cat: