Hayırlı olsun selçuk kardeş şöle jan janlı resimlerin bekliyoruz garii![]()
Hayırlı olsun selçuk korumalarını eksik etme sakın :rendeer:
kask modeli için önerdiğim modeli düşünmelisin selçükcüm,
Hayırlı olsun,
Ümit arkadaşımıza cevap vermiyorum sckutır kulanmak ayrıcalıktır, sen anlamazsın.
Dalgalı gözlerden beyoğlu =)
hayırlı ugurlu olsun.. allah kaza bela vermesin... iyi günlerde kullan...
Kardeşime hayırlı uğurlu olur inşallah. allah kaza bela vermesin.
ama o seni nasıl taşıcakkine neyse rampalarda inersinde öyle çıkarsın tepelere![]()
hayırlı olsun kardeşim .. güle güle kullan .. makine çok deli çok fena alet
Tesekkurler :rendeer: Merak etme cıkar cıkar Bianchi falcon turbo :bounce:
hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan cok iyi etmişsin bu motoru almakla .. iyi günlerde kulan
falcon her derde deva en kötüsü olmayanın selcukcum, hayırlı olsun