hayırlı olsun crazyboyone :)

Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Kardeşime hayırlı uğurlu olur inşallah. allah kaza bela vermesin.

ama o seni nasıl taşıcakkine neyse rampalarda inersinde öyle çıkarsın tepelere :D
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayırlı olsun selçuk kardeş şöle jan janlı resimlerin bekliyoruz garii :p

Tesekkurler jan janlı lar gelıcem yakında :p :rendeer:

Hayırlı olsun selçuk korumalarını eksik etme sakın :rendeer:

Tabi tabi motor 1 mılyar ustumde 4 mılyarlık koruma var :queen:

kask modeli için önerdiğim modeli düşünmelisin selçükcüm,

Hayırlı olsun,

Ümit arkadaşımıza cevap vermiyorum sckutır kulanmak ayrıcalıktır, sen anlamazsın.

Dalgalı gözlerden beyoğlu =)

Teşekkurler zmnla alırız kenan sofuoglu kaskını cok gereklı dogru dıyorsun :rendeer:

hayırlı ugurlu olsun.. allah kaza bela vermesin... iyi günlerde kullan...

Tesekkurler

Kardeşime hayırlı uğurlu olur inşallah. allah kaza bela vermesin.

ama o seni nasıl taşıcakkine neyse rampalarda inersinde öyle çıkarsın tepelere :D

Tesekkurler :rendeer: Merak etme cıkar cıkar Bianchi falcon turbo :bounce:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı olsun kardeşim .. güle güle kullan .. makine çok deli çok fena alet
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan cok iyi etmişsin bu motoru almakla .. iyi günlerde kulan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst