Haydi Bayramlaşma Faslı Başlasın...Bayram YAĞMURLU..

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
denemesi bedava, hem haysiyetimiz var çok şükür hem mal varlığımız (ki olmasa ne yazar).
dedik ya yalancı efeliği bırak, el elden üstündür, gene ..... olacan burda :p

yahu ben sana iş teklif ediyorum...biz şoferlik yapıyoz haysiyetsizmi oluyoz şimdi...ne alıyosan vericez dedik...böyle hayır denmezki...mübarek günde iyilik yapacaktım ama senin gibiler yüzünden oda olmuyor...:p


neyi deniyoz anlamadım...:cherry:muamelenimi (hizmetinimi) göreyim...onumu kastediyon...:cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
neyi deniyoz anlamadım...:cherry:muamelenimi (hizmetinimi) göreyim...onumu kastediyon...:cherry:
şimdi sana öyle bir muamele çekecem ki üste para vermek zorunda kalacam (tövbe estağfurullah).
boş lafa karnım tok. bak bu topikte elimi öp 1,000 lira çalışır benden dedin. ben varım, paranın kuruşuna dokunan namert olsun, bu forumdan ihtiyacı olan bir arkadaşa verecem o parayı, var mısın?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şimdi sana öyle bir muamele çekecem ki üste para vermek zorunda kalacam (tövbe estağfurullah).
boş lafa karnım tok. bak bu topikte elimi öp 1,000 lira çalışır benden dedin. ben varım, paranın kuruşuna dokunan namert olsun, bu forumdan ihtiyacı olan bir arkadaşa verecem o parayı, var mısın?

varım lan...hani nerde yazmışım onu...delikanlı gibi çıkar mesajımı sana kapiş 1000 gayme...ama bulamazsan senden 1000erek alırım...:queen:


işallah o mesajı kayıt altına almışındır...almdıysan geç kaldın şekerimm...:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
varım lan...hani nerde yazmışım onu...delikanlı gibi çıkar mesajımı sana kapiş 1000 gayme...ama bulamazsan senden 1000erek alırım...:queen:


işallah o mesajı kayıt altına almışındır...almdıysan geç kaldın şekerimm...:mrgreen:

:queen::queen::queen::queen::queen: Mete_han adam sahte mesaj yapmaktan anlıyorsa uçurur valla yazık olur 1000 ytlne

şimdi sana öyle bir muamele çekecem ki üste para vermek zorunda kalacam (tövbe estağfurullah).
boş lafa karnım tok. bak bu topikte elimi öp 1,000 lira çalışır benden dedin. ben varım, paranın kuruşuna dokunan namert olsun, bu forumdan ihtiyacı olan bir arkadaşa verecem o parayı, var mısın?

Kardeş ben usta photoshopçuyum yarı yarıya paylaşırsak mete_hanın ağzından istediğin lafı söyletebilirim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen::queen::queen::queen::queen: Mete_han adam sahte mesaj yapmaktan anlıyorsa uçurur valla yazık olur 1000 ytlne



Kardeş ben usta photoshopçuyum yarı yarıya paylaşırsak mete_hanın ağzından istediğin lafı söyletebilirim :queen:

dostum...Taygırcan duygusal biri...ama ben ondan daha akıllıyım...o köy kurnazı biraz...:bounce:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
varım lan...hani nerde yazmışım onu...delikanlı gibi çıkar mesajımı sana kapiş 1000 gayme...ama bulamazsan senden 1000 alırım...:queen:
işallah o mesajı kayıt altına almışındır...almdıysan geç kaldın şekerimm...:mrgreen:
maalesef aldım fürekçiğim. sen füreksin, ben cinim, çok fena çarpacam, gel şöyle kucağa :queen:
arkadaşlar mete bu ifadeyi 2. sayfada 38 numaralı mesajda kullandı. tabi benim hatırlatmam ve meydan okumam üzerine füreklik yapıp mesajı değiştirdi ama iş işten geçmişti.
resmi az sonra imageshack tan upload edip koyacam, fotoşop yok, orjinal hali, uzmanlar inceleyebilir.
az daha kıvran mete, geliyorazzzz soooraaa
sözünden cayarsan meblağı 5 katına çıkarır 1000er 1000er alırım ::pala::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
maalesef aldım fürekçiğim. sen füreksin, ben cinim, çok fena çarpacam, gel şöyle kucağa :queen:
arkadaşlar mete bu ifadeyi 2. sayfada 38 numaralı mesajda kullandı. tabi benim hatırlatmam ve meydan okumam üzerine füreklik yapıp mesajı değiştirdi ama iş işten geçmişti.
resmi az sonra imageshack tan upload edip koyacam, fotoşop yok, orjinal hali, uzmanlar inceleyebilir.
az daha kıvran mete, geliyorazzzz soooraaa
sözünden cayarsan meblağı 5 katına çıkarır 1000er 1000er alırım ::pala::

abowwwwwww....ulan bu kadar akıllı olacağını hiç tahmin etmemiştim...belkide fotoçeptır yapacan...bi saniye malı görelim bi...kendi mesajımı değiştirdin muhtemelen...hadii hadii yeme beni...harf harf bakıcam ona...:salut:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
hala tanımadınızmı füreği ona neden fürek dedik çok iyi kıvırdığı için gene kıvıracak bu iştende sıyrılacaak
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
imageshack sorunlu açılıyor bu yüzden gecikti:


61931198rt8.jpg



ufak olsun diye kırpılmış hali. elimde daha geniş çapta olanları da mevcut merak etmeyin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eveeattt galiba yakalandık...faka bastık...:pnası kıvıram şaşırdım artıkın ...pes kanka...temem...:pale::cherry::ppereyi kime veriyom..:salut:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
eveeattt galiba yakalandık...faka bastık...:pnası kıvıram şaşırdım artıkın ...pes kanka...temem...:pale::cherry::ppereyi kime veriyom..:salut:

hele parayı göreyim, kendi sözümü de tutayım ozamana kadar tespit ederim.
ne var ki hiç güven vermiyorsun :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hele parayı göreyim, kendi sözümü de tutayım ozamana kadar tespit ederim.
ne var ki hiç güven vermiyorsun :queen:

olm temem benden uyanıkmışın...teprik ederim seni...:rendeer:


pere hazır....kanka şimdi ben son dakka golü atayım dedim sana taammı...hani 1000 lira yazdım ya...onuda MALTA LİRASI olarak vericem diyecektim...

değeri düşüktür muhtemelen diyerekten...:p

bide baktım 1 Malta Lirasi 4.30 ytl değilmiymiş..yuh bee...iyice köşeye sıkıştım valla...:queen:


http://www.dilokulumalta.com/maltaparabilgisi.htm
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
tüm forumun bayramını kutluyorum
benim motorum yok ama
bana p.ç demeyin:pale:
babam var benim :cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
mete_han' Alıntı:
pere hazır....kanka şimdi ben son dakka golü atayım dedim sana taammı...hani 1000 lira yazdım ya...onuda MALTA LİRASI olarak vericem diyecektim...
zaten malta lirası olarak anlaşmamış mıydık :p

belki sevap işleriz bu vesileyle, bundan sonra icraatlar konuşsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
burası da geyiğe sardı:p...mete abi sen topic leri aç bi daha uğrama ...:queen::queen::queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Aha topice bir girdim yıkılmış yine..
Mete_Han abi amerikan filmlerinde mi olur bE?

Bak bakalım yeşilliğe...
20a.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Serhat kanka bu gece tabiri caizse şapa oturduğum bir gece oldu...:p20ytl ye heç tikat etmemiştim yeşil olduğuna...aklımda Mavi renkteki 100 lira...sarı renkteki 50 lira geldi hep...


bayram topiği dağıldı valla...gerçekten tebrikde bulunan arkadaşların mesajları arada kaybouluyor tutkun haklı valla..artık geyik yapmayalım mümkünse...

TEBRİKLER KONUŞSUNN...(son taktik bu..):p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Serhat kanka bu gece tabiri caizse şapa oturduğum bir gece oldu...:p20ytl ye heç tikat etmemiştim yeşil olduğuna...aklımda Mavi renkteki 100 lira...sarı renkteki 50 lira geldi hep...


bayram topiği dağıldı valla...gerçekten tebrikde bulunan arkadaşların mesajları arada kaybouluyor tutkun haklı valla..artık geyik yapmayalım mümkünse...

TEBRİKLER KONUŞSUNN...(son taktik bu..):p

Alıştık kıvırmana artık sana fatih üreğin kıyafetlerinden yaptırcaz nasılsa göbeciklerde aynı milli füreğimiz bizim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst