- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #121
denemesi bedava, hem haysiyetimiz var çok şükür hem mal varlığımız (ki olmasa ne yazar).
dedik ya yalancı efeliği bırak, el elden üstündür, gene ..... olacan burda![]()
yahu ben sana iş teklif ediyorum...biz şoferlik yapıyoz haysiyetsizmi oluyoz şimdi...ne alıyosan vericez dedik...böyle hayır denmezki...mübarek günde iyilik yapacaktım ama senin gibiler yüzünden oda olmuyor...
neyi deniyoz anlamadım...:cherry:muamelenimi (hizmetinimi) göreyim...onumu kastediyon...:cherry: