Haydi Bayramlaşma Faslı Başlasın...Bayram YAĞMURLU..

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
Benim gerçek bir motor sevdalısı ve akıllı bir motorcu olmama deneyim ve tecrübelerin ne kadar ehemmiyetli olduğunu kendi canının kıymetini nasıl bileceğini öğreten tüm MT ailesinin Ramazan Bayramı mübarek olsun :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
07.06.1990 :queen:

ben para istemem depomu doldurun ytr :queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Büyüklerimin ellerinden,
Yaşıtlarımın yanaklarından,
Küçüklerimin gözlerinden öper,
Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım:rendeer:.

İHTİYAR Abicim,mendil,çorap ve şeker zamanının son temsilcilerinden olabilirim.Babannem ve Annanem hiç aksatmazlardı.(Allaha şükür ikiside sağ;85+). Şİmdilerde büyüdük,netekim bayramda yine nöbetçiyim ve gidemiyorum.Geleneklerin devam etmesini diliyorum.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkesin şeker bayramını kutluyorum :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
62
Mübarek Ramazan Bayramınız kutlu olsun

Umarım her şey gönlünüzce olur ve iyi bir bayram geçirirsiniz. Nice bayramlara
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
herkesin mübarek ramazan bayramınızı kutlar hayırlara vesile olmasını yüce Allah'tan niyaz ederim
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bu yeni adet oldu bişi olmadan kutlamak.. ne kurtlu bi milletiz yaaa.. bayram namazı kılınmadan bayramlaşma olmaz .. Namaz biter bayram başlar ..
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
tüf tüf bilirsin dimi ...hani o ince boru kağıt atmak için silaha dönüşüverirdi...kağıdı külah yapardık...birbirimize gözümüzü çıkarıp çıkarmayacağımızı düşünmeden atardık...zarasızdı ama ben bazen ucuna iğne ile külah yapar kedilere atardım...Köyde Babaannemden kalan genetik kedi düşmanlığım hep varoldu.

tüf tüf de ne be :p bilmem mi. pek kullanmadık, biz daha çok sapanla mısır tanesi atıp savaşırdık. ortam alevlenince arada taş da karışırdı kazayla :queen:
mete halen o günleri özlediysen gel şu kafana biriki delik açayım, nostalji olur :p
sabah erken kalk, bayramlıklarını giy, camide hazır ol. çıkışta şeker toplamaya gidecez ama para da kabul edilir, hemi de ekstra samimiyetle el öpülür :queen:
cami çıkışı pandalar cemiyeti adına sergi açma, müezzinden dayak yime :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Herkese hepinize yi bayramlarrrrrr :cat:

Kim benimle para + şeker toplamaya geliyor, el kaldırsın bakayım :cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
şaka maka en küçük benim galiba burada:p 09/09/1990
Herkesin bayramını kutlarım.Güzel bi bayram geçirebilmeniz dileklerimle.Allah nice bayramlara eriştirsin...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
cmi çıkışı heç ayakkabın çalındımı...bayramlık ayakkabı olan ama...:pbanaaa sorr...

bana sorr yalnızlığııı acılarıııııı bana sooor.
eve takunyayla mı döndün.
bizim ayakkabılara hırsız tenezzül etmiyor, camide ayakkabımı çalmışlar şeklinde heç böbrülenemedim, gariban adamım :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bana sorr yalnızlığııı acılarıııııı bana sooor.
eve takunyayla mı döndün.
bizim ayakkabılara hırsız tenezzül etmiyor, camide ayakkabımı çalmışlar şeklinde heç böbrülenemedim, gariban adamım :p

yok yalın ayak çorabımla gelmitşim...naparsın...siz varoşlarında yaşam hakkı var işte...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete_han kanka bak benim mesajları arada kaynatıyorsun sürekli.. Kardeşim illa alacam bayram harçlığı senden :queen: istiyosan hemen çıkıp geleyim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han kanka bak benim mesajları arada kaynatıyorsun sürekli.. Kardeşim illa alacam bayram harçlığı senden :queen: istiyosan hemen çıkıp geleyim

yok vall akaynamıyo...işte Noelde inşallah dedik ya...bide hava yağmurlu olcak...biyere çıkmızacaz dimi baryamda...:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok vall akaynamıyo...işte Noelde inşallah dedik ya...bide hava yağmurlu olcak...biyere çıkmızacaz dimi baryamda...:cherry:

Ben anlamam yağmur çamur işin ucunda para var nede olsa :queen: msne bak bu arada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst