tüf tüf bilirsin dimi ...hani o ince boru kağıt atmak için silaha dönüşüverirdi...kağıdı külah yapardık...birbirimize gözümüzü çıkarıp çıkarmayacağımızı düşünmeden atardık...zarasızdı ama ben bazen ucuna iğne ile külah yapar kedilere atardım...Köyde Babaannemden kalan genetik kedi düşmanlığım hep varoldu.
, camide hazır ol. çıkışta şeker toplamaya gidecez :
cmi çıkışı heç ayakkabın çalındımı...bayramlık ayakkabı olan ama...banaaa sorr...
bana sorr yalnızlığııı acılarıııııı bana sooor.
eve takunyayla mı döndün.
bizim ayakkabılara hırsız tenezzül etmiyor, camide ayakkabımı çalmışlar şeklinde heç böbrülenemedim, gariban adamım![]()
mete_han kanka bak benim mesajları arada kaynatıyorsun sürekli.. Kardeşim illa alacam bayram harçlığı senden :queen: istiyosan hemen çıkıp geleyim
yok vall akaynamıyo...işte Noelde inşallah dedik ya...bide hava yağmurlu olcak...biyere çıkmızacaz dimi baryamda...:cherry: