Aynen öyle :cat:Abi mutsuzsun diye diye mutsuz edicez senisen takma bizi ve kendini dinleme, insan kendini dinledikçe çomaklayacak birşey bulur. Ama hemen bir bisiklet, seratonin seviyesini arttıracaktır
![]()
Teşekkür ederim Cüneyt, sende çok iyi bir gözlemcisin.abi hemen hemen butun resımlerde mutsuz gıbısın arabam motorum var ama etmişim hayatı gibi duruyosun..Özele girmezsem büyük bi ayrılıkmı yaşadaınız yoksa kötü bişey olduda hayatınızımı etkıledi?. kilo filan anladımda saçında birden gitmiş abi ya.. bu kadar atıp tutacak ne vardı merak ettım doğrusu kötü niyetle demiyorum inş.yanlış anlamazsın.. ama iyi birine benzediğin ortada en güzel resmde şu lastıklerın arasında gazete kağıdı olan resım çok masum ve yakışıklı çıkmışın...
:queen::queen::queen::queen:psikiyatriye gitmeye gerek yok 3 boy 2 portre fotonu koy forum sana receteni yazsınmaşallah cevaplar bi yerli bi yersiz adamı bi moralsiz mutsuz yapmışsınız görme
![]()
mac kullanıyorum, özel bir programım yok. kendi içinde resimlere ufak tefek oynamalar yapılabiliyor.çok güzel kareler maşallah efek olarak hangi prog. kullanıyosunuz acaba?
teesüf ediyorum, arızalı değilim ya!!!Çocuk arızalı rahat bırakın işte !!!![]()
![]()
yakında inşallah! tek hayalim tek isteğim arzum... Kısmetse Herşeyi veren Allah onuda verecektir!deniz bey herşey iyi güzelde herşey mevcud fakat bu fotoların sonunda da şöyle evli mutlu çocuklu bi resim olmaması bence herşeyin tam olmadığına delalet
ya arkadaş sen ne olur bir daha yazma adamda moral faln bırakmıyosun vala bende senden farksız deilim ama borç konusunda dier talihsizlikler için ne diyim Allah rahmet eylesin.Bence mutsuz olmak icin bahane ariyorsun, evet hersey para degil, bu bir gercek. Ama "para var huzur var" cumleside bizler icin bir hayli gercekci geliyor kulaga.
Edebinle bin motoruna gazla, daha 200 kusur kilometre yapmissin.
Kopeklerinle oynamaya devan et, al kopeklerinle denize gir, arabanda var, goturmek problem olmaz. E benzin alacak paranda var. Neyif afra tafrasini yapiyon arkadas sen
Biz 98 model motorumuzla, benzin alip gonlumuzce gezemiyorken, bahceli evimiz olmadigi icin rahat rahat hayvan besleyemiyorken, motor segman istiyor diye kara kara dusunuyorken, intihar edelim o zaman.
Babam 15 yildir yurt disinda, kimbilir oralarda kac kardesim var, dayim gecen hafta kanserden öldü, dedem 3 ay önce kanserden. Ananem 3 sene önce, oteki dayim 6-7 yil önce. Bil bakalim onlar neden öldü? Valide 30 yil fabrikada calistigi icin isitme kaybindan ameliyat oldu, duzelemedi. Surekli beyaz renge baktigi icin 4 tane gozluk kullaniyor. Arabamin 2.500 lira vergi borcu var, muayene zamanida geldi, yaptiricam.
Yinede mutlu muyum? Degilim arkadas, ama kusmuyorum hayata, parayi pulu dert etmedigim gunlerde (ayda en fazla 3-4 saat olur) cok mutlu olurum. Diger 29 gün 20 saat monoton monoton yasiyoruz iste. Hadi gel oturup aglayalim![]()
Bence mutsuz olmak icin bahane ariyorsun, evet hersey para degil, bu bir gercek. Ama "para var huzur var" cumleside bizler icin bir hayli gercekci geliyor kulaga.
Edebinle bin motoruna gazla, daha 200 kusur kilometre yapmissin.
Kopeklerinle oynamaya devan et, al kopeklerinle denize gir, arabanda var, goturmek problem olmaz. E benzin alacak paranda var. Neyif afra tafrasini yapiyon arkadas sen
Biz 98 model motorumuzla, benzin alip gonlumuzce gezemiyorken, bahceli evimiz olmadigi icin rahat rahat hayvan besleyemiyorken, motor segman istiyor diye kara kara dusunuyorken, intihar edelim o zaman.
Babam 15 yildir yurt disinda, kimbilir oralarda kac kardesim var, dayim gecen hafta kanserden öldü, dedem 3 ay önce kanserden. Ananem 3 sene önce, oteki dayim 6-7 yil önce. Bil bakalim onlar neden öldü? Valide 30 yil fabrikada calistigi icin isitme kaybindan ameliyat oldu, duzelemedi. Surekli beyaz renge baktigi icin 4 tane gozluk kullaniyor. Arabamin 2.500 lira vergi borcu var, muayene zamanida geldi, yaptiricam.
Yinede mutlu muyum? Degilim arkadas, ama kusmuyorum hayata, parayi pulu dert etmedigim gunlerde (ayda en fazla 3-4 saat olur) cok mutlu olurum. Diger 29 gün 20 saat monoton monoton yasiyoruz iste. Hadi gel oturup aglayalim![]()
cehalet mutluluktur lukascığım, sen gibi avama dahil olanlar minik yalovada münübüsünü doldurup "devam et gaptan" komutunu duyunca mutlu olursunuz. çok reca ediyorum herkesten aynı "çiçek abbas"lığı beklemeyiniz ki çiçek abbas sevdiğimiz bi film kahramanıdır
şimdi buraya kadar olanları ciddiye alıp da darılma ha bebişim, samimiyetine sığınaraktan 2-3 laf çaktımyoksa zorlu yollarda metanetle yürüdüğünü az çok biliyorum. gidenlere rahmet, kalanlara sıhhat dilerim Allahtan.
şu da işin diğer boyutu;
çoğu zaman anlamam, basmaz kafam bu sancılara ama bilirim ki;
arayış, mutsuzluk, fikir sancıları yüce gönüllere özgü özel ızdıraplardır, her yiğidin harcı değildir.
konu glock'un terapi konusuna evrildi.
uzan şöyle glock kardeş.
gazoz açayım mı içen mi?![]()