- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
Motorlardaki ve sendeki değişim çok hoş dostum.Köpekler ise harika.Bizde de daha doğrusu yeğenimin Husky-Alman kurdu kırması bir köğeğimiz var.Onun büyüdüğünü izlemek harika
Bir ara bende paylaşırım fotoları müsait zaman da:cat: