Hayatımdan Çeşitli Kareler

Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Abi mutsuzsun diye diye mutsuz edicez seni :) sen takma bizi ve kendini dinleme, insan kendini dinledikçe çomaklayacak birşey bulur. Ama hemen bir bisiklet, seratonin seviyesini arttıracaktır ;)
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
abi hemen hemen butun resımlerde mutsuz gıbısın arabam motorum var ama etmişim hayatı gibi duruyosun..Özele girmezsem büyük bi ayrılıkmı yaşadaınız yoksa kötü bişey olduda hayatınızımı etkıledi?. kilo filan anladımda saçında birden gitmiş abi ya.. bu kadar atıp tutacak ne vardı merak ettım doğrusu kötü niyetle demiyorum inş.yanlış anlamazsın.. ama iyi birine benzediğin ortada en güzel resmde şu lastıklerın arasında gazete kağıdı olan resım çok masum ve yakışıklı çıkmışın :)...
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
çok güzel kareler maşallah efek olarak hangi prog. kullanıyosunuz acaba?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
babafingo var huzur var valla çavuş...:p



"ohh! turkish boy has a big babafingo!":queen:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
psikiyatriye gitmeye gerek yok 3 boy 2 portre fotonu koy forum sana receteni yazsın:D maşallah cevaplar bi yerli bi yersiz adamı bi moralsiz mutsuz yapmışsınız görme :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
abi hemen hemen butun resımlerde mutsuz gıbısın arabam motorum var ama etmişim hayatı gibi duruyosun..Özele girmezsem büyük bi ayrılıkmı yaşadaınız yoksa kötü bişey olduda hayatınızımı etkıledi?. kilo filan anladımda saçında birden gitmiş abi ya.. bu kadar atıp tutacak ne vardı merak ettım doğrusu kötü niyetle demiyorum inş.yanlış anlamazsın.. ama iyi birine benzediğin ortada en güzel resmde şu lastıklerın arasında gazete kağıdı olan resım çok masum ve yakışıklı çıkmışın :)...
Teşekkür ederim Cüneyt, sende çok iyi bir gözlemcisin.
Klişe gelebilir belki ama, ailemde yani anne-babamın sağlık durumları vs... ben ilgileniyorum, koşturmaca, telaş, insanda ister istemez yıpranıyor.
bir yandan kişisel işler-güçler... Hayat insanı yıpratıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

psikiyatriye gitmeye gerek yok 3 boy 2 portre fotonu koy forum sana receteni yazsın:D maşallah cevaplar bi yerli bi yersiz adamı bi moralsiz mutsuz yapmışsınız görme :)
:queen::queen::queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------

çok güzel kareler maşallah efek olarak hangi prog. kullanıyosunuz acaba?
mac kullanıyorum, özel bir programım yok. kendi içinde resimlere ufak tefek oynamalar yapılabiliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

Çocuk arızalı rahat bırakın işte !!! :p :p
teesüf ediyorum, arızalı değilim ya!!!
@mete_han bey sizede teesüf ederim!
Bu arada Bahadır, bahsetmiş olduğun çevre menfaatlerden oluşan türde ticari amaçlı...
oda olmalı herkesin menfaati, beklentisi vardır ve herkes herkese muhtaç olabilir.
Çevre edinmek bu yüzden gereklidir tabi... O kadarı bende de var canım, olmalı yani.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
deniz bey herşey iyi güzelde herşey mevcud fakat bu fotoların sonunda da şöyle evli mutlu çocuklu bi resim olmaması bence herşeyin tam olmadığına delalet
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bence mutsuz olmak icin bahane ariyorsun, evet hersey para degil, bu bir gercek. Ama "para var huzur var" cumleside bizler icin bir hayli gercekci geliyor kulaga.
Edebinle bin motoruna gazla, daha 200 kusur kilometre yapmissin.
Kopeklerinle oynamaya devan et, al kopeklerinle denize gir, arabanda var, goturmek problem olmaz. E benzin alacak paranda var. Neyif afra tafrasini yapiyon arkadas sen :)
Biz 98 model motorumuzla, benzin alip gonlumuzce gezemiyorken, bahceli evimiz olmadigi icin rahat rahat hayvan besleyemiyorken, motor segman istiyor diye kara kara dusunuyorken, intihar edelim o zaman.
Babam 15 yildir yurt disinda, kimbilir oralarda kac kardesim var, dayim gecen hafta kanserden öldü, dedem 3 ay önce kanserden. Ananem 3 sene önce, oteki dayim 6-7 yil önce. Bil bakalim onlar neden öldü? Valide 30 yil fabrikada calistigi icin isitme kaybindan ameliyat oldu, duzelemedi. Surekli beyaz renge baktigi icin 4 tane gozluk kullaniyor. Arabamin 2.500 lira vergi borcu var, muayene zamanida geldi, yaptiricam.
Yinede mutlu muyum? Degilim arkadas, ama kusmuyorum hayata, parayi pulu dert etmedigim gunlerde (ayda en fazla 3-4 saat olur) cok mutlu olurum. Diger 29 gün 20 saat monoton monoton yasiyoruz iste. Hadi gel oturup aglayalim :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
deniz bey herşey iyi güzelde herşey mevcud fakat bu fotoların sonunda da şöyle evli mutlu çocuklu bi resim olmaması bence herşeyin tam olmadığına delalet
yakında inşallah! tek hayalim tek isteğim arzum... Kısmetse Herşeyi veren Allah onuda verecektir!
@Lucas sende iyice damardan girmişsin. Ne diyebilirim ki? Allah sağlık versin, sabır versin.
Bizde de benzer şeyler yaşanmakta, yapabilecek hiçbir şey yok inancımızı yitirmemekten başka!
Para olsa bile sağlığı satın alamayabiliyorsunuz...
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Bence mutsuz olmak icin bahane ariyorsun, evet hersey para degil, bu bir gercek. Ama "para var huzur var" cumleside bizler icin bir hayli gercekci geliyor kulaga.
Edebinle bin motoruna gazla, daha 200 kusur kilometre yapmissin.
Kopeklerinle oynamaya devan et, al kopeklerinle denize gir, arabanda var, goturmek problem olmaz. E benzin alacak paranda var. Neyif afra tafrasini yapiyon arkadas sen :)
Biz 98 model motorumuzla, benzin alip gonlumuzce gezemiyorken, bahceli evimiz olmadigi icin rahat rahat hayvan besleyemiyorken, motor segman istiyor diye kara kara dusunuyorken, intihar edelim o zaman.
Babam 15 yildir yurt disinda, kimbilir oralarda kac kardesim var, dayim gecen hafta kanserden öldü, dedem 3 ay önce kanserden. Ananem 3 sene önce, oteki dayim 6-7 yil önce. Bil bakalim onlar neden öldü? Valide 30 yil fabrikada calistigi icin isitme kaybindan ameliyat oldu, duzelemedi. Surekli beyaz renge baktigi icin 4 tane gozluk kullaniyor. Arabamin 2.500 lira vergi borcu var, muayene zamanida geldi, yaptiricam.
Yinede mutlu muyum? Degilim arkadas, ama kusmuyorum hayata, parayi pulu dert etmedigim gunlerde (ayda en fazla 3-4 saat olur) cok mutlu olurum. Diger 29 gün 20 saat monoton monoton yasiyoruz iste. Hadi gel oturup aglayalim :)
ya arkadaş sen ne olur bir daha yazma adamda moral faln bırakmıyosun vala bende senden farksız deilim ama borç konusunda dier talihsizlikler için ne diyim Allah rahmet eylesin.
benimde 3-4 tane kredi borcum var arabanın muayenesi geliyo bide araba contadan su kacırıyo motor desen büssürü masrafı var nerdesin gelimde biraz aglıyalım :) vala bana hep derlerki olm dünya .....de deil bu kadar şeyin içinde hala gülüyosun gezip tozuyosun ee napim arkadaş dertlenince arabesk şarkı dinleyince gecicekmi hepsi somurtuncamı düzelicek.
herşeye ragmen bunları yazabiliyosan lucas sorun yok seni kaybetmemişizdir ;) hayat bi tecrübe herşeyden ders çıkarmak lazım.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Bence mutsuz olmak icin bahane ariyorsun, evet hersey para degil, bu bir gercek. Ama "para var huzur var" cumleside bizler icin bir hayli gercekci geliyor kulaga.
Edebinle bin motoruna gazla, daha 200 kusur kilometre yapmissin.
Kopeklerinle oynamaya devan et, al kopeklerinle denize gir, arabanda var, goturmek problem olmaz. E benzin alacak paranda var. Neyif afra tafrasini yapiyon arkadas sen :)
Biz 98 model motorumuzla, benzin alip gonlumuzce gezemiyorken, bahceli evimiz olmadigi icin rahat rahat hayvan besleyemiyorken, motor segman istiyor diye kara kara dusunuyorken, intihar edelim o zaman.
Babam 15 yildir yurt disinda, kimbilir oralarda kac kardesim var, dayim gecen hafta kanserden öldü, dedem 3 ay önce kanserden. Ananem 3 sene önce, oteki dayim 6-7 yil önce. Bil bakalim onlar neden öldü? Valide 30 yil fabrikada calistigi icin isitme kaybindan ameliyat oldu, duzelemedi. Surekli beyaz renge baktigi icin 4 tane gozluk kullaniyor. Arabamin 2.500 lira vergi borcu var, muayene zamanida geldi, yaptiricam.
Yinede mutlu muyum? Degilim arkadas, ama kusmuyorum hayata, parayi pulu dert etmedigim gunlerde (ayda en fazla 3-4 saat olur) cok mutlu olurum. Diger 29 gün 20 saat monoton monoton yasiyoruz iste. Hadi gel oturup aglayalim :)

cehalet mutluluktur lukascığım, sen gibi avama dahil olanlar minik yalovada münübüsünü doldurup "devam et gaptan" komutunu duyunca mutlu olursunuz. çok reca ediyorum herkesten aynı "çiçek abbas"lığı beklemeyiniz ki çiçek abbas sevdiğimiz bi film kahramanıdır :)
şimdi buraya kadar olanları ciddiye alıp da darılma ha bebişim, samimiyetine sığınaraktan 2-3 laf çaktım :) yoksa zorlu yollarda metanetle yürüdüğünü az çok biliyorum. gidenlere rahmet, kalanlara sıhhat dilerim Allahtan.
şu da işin diğer boyutu;
çoğu zaman anlamam, basmaz kafam bu sancılara ama bilirim ki;
arayış, mutsuzluk, fikir sancıları yüce gönüllere özgü özel ızdıraplardır, her yiğidin harcı değildir.

konu glock'un terapi konusuna evrildi.
uzan şöyle glock kardeş.
gazoz açayım mı içen mi? :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
hahhahahaaaa :queen::queen::queen: bak bu süperdi işte! :thumleft:
döndü laf yine bana geldi... ya sevgili üyeler, forum arkadaşlarım;
ben iyiyim, hoşum, herkeste olduğu gibi benimde sorunlarım, sıkıntılarım var
yoğurulup gidiyoruz bir şekilde :)
tamam artık ben uzandım, gazozumu da içtim kendime geldim.
sıradakini alın hadi :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

aaa Audi motosiklet yapmış :cherry:
47766035335760139837618.jpg
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Çevre tabiki işte de önemli. Benim arkadaşlarımın dostlarımın da işime yararlı oldukları zamanlar oldu ama bunun için onlarla görüşmüyorum. Hele de işime yararlı olur diye karşı komşuyla niye samimi olmaya çalışayım. Böyle bişeye ihtiyaç yok. Asil bir aile, paraysa dibine vurmuş bir aile olmasına rağmen sen kimsinci hıyarlardan değilller. Hoşuma giden o. Hayatta baba parasından başka hiçbir özelliği olmayan parazitlere tercih ederim glock kardeş ;)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Kime laf çakayım yahu?? Genel düşüncemi paylaştım sadece. Deniz sen de çok alıngan oldun şu ara, seni tanımam etmem nasıl becerdin alınmayı :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Hayatta baba parasından başka hiçbir özelliği olmayan parazitlere tercih ederim glock kardeş ;) <- nereye bağlayalım bu cümleyi? gözünüz seyirdi sanırım?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
cehalet mutluluktur lukascığım, sen gibi avama dahil olanlar minik yalovada münübüsünü doldurup "devam et gaptan" komutunu duyunca mutlu olursunuz. çok reca ediyorum herkesten aynı "çiçek abbas"lığı beklemeyiniz ki çiçek abbas sevdiğimiz bi film kahramanıdır :)
şimdi buraya kadar olanları ciddiye alıp da darılma ha bebişim, samimiyetine sığınaraktan 2-3 laf çaktım :) yoksa zorlu yollarda metanetle yürüdüğünü az çok biliyorum. gidenlere rahmet, kalanlara sıhhat dilerim Allahtan.
şu da işin diğer boyutu;
çoğu zaman anlamam, basmaz kafam bu sancılara ama bilirim ki;
arayış, mutsuzluk, fikir sancıları yüce gönüllere özgü özel ızdıraplardır, her yiğidin harcı değildir.

konu glock'un terapi konusuna evrildi.
uzan şöyle glock kardeş.
gazoz açayım mı içen mi? :)

Fatibaba ac bana da bi gazoz madem, soguk olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst