Hayatımdan Çeşitli Kareler

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Deniz yıllar sana hiçbirşey kaybettirmemiş, hep kazandırmış gördüğüm kadarıyla :) Hiç bir şey ayrı mı yazılır hiç birşey hiçbir şey. Doğrusu hiçbir şeymiş galiba :) Hatta şeymiş değil şey miş :) Yok la şey miş de değilmiş Şey miş mi ki acaba?
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hocam şu lastiklerin aralarına neden gazete koydunuz, bilmediğimiz bir faydası mı var acaba? bu arada fotolar ve içindekiler gayet güzel...

picture024at.jpg
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
teke düşürdüm, ama önümüzdeki zamanlarda D.Panigale S olabilir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

hocam şu lastiklerin aralarına neden gazete koydunuz, bilmediğimiz bir faydası mı var acaba? bu arada fotolar ve içindekiler gayet güzel...

o gazeteleri ben koymadım, lastikçi garajda kışlıkları sökerken bu şekilde yapmış.
zaten resim çok eski...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

devamını bekliyoruz:cherry:
devamını sizlerden bekleriz :cherry:
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
75
Vespa,HD,VFR... Hayallerimi yaşıyorsunuz desem abartmış olmam.Umarım çok daha iyilerine de sahip olursunuz (tabi varsa :) )
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Vespa,HD,VFR... Hayallerimi yaşıyorsunuz desem abartmış olmam.Umarım çok daha iyilerine de sahip olursunuz (tabi varsa :) )
Çok teşekkür ederim, öncelikle Allah herkese daha iyilerini naship etsin...
Bunlar tabiki hobi edindiğim merakım olan kareler, hayallerime gelince hiç kimsenin hayalleri ve umutları tükenmez,
benim bu karelere sığdıramadığım hayallerimde var bir kısmına sahip oldum, bir kısmına henüz erişemedim...

---------- Mesajlar birleştirildi 05-06-2012 - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04-06-2012 23:51 ----------

Bazıları İtalyan sever :)
çocukken italya riminiye bağlı bir kasabada icemarina'da kayboldum...
saatlerce ailemi aradım, bulamadım ve ağlamaya başladım, o sırada bir polis kadın tuttu kolumdan
beni motosiklete bindirdi ve karakola götürdü (elimde de Burago 1/4 ölçekti galiba Ferrari Testarossa vardı)
motosikletiyle beni gezdirip lunaparka götürmüştü kadın polis, daha sonra karakola götürdü ve bir takım araştırmalar yapıp
ailemi buldular, meydana benzer bir alanda polis arabalarıyla birlikte 3-4 polis eşliğinde aileme geri teslim edildim :cherry:
kısacası çok iyi davranmışlardı... İtalya'yı sevmiştim hatta gittiğim yıllarda PinkFloyd'un konseri vardı, sanırım verdikleri son konserdi.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Ben de tekmeyle bi deniz atını öldürmüştüm hava puslu idi sanırım. Eric o zamanlarda o zamanlar yoktu, pop müziğin ağzımızda bakır tadını bırakmadığı yıllardı. Hoşaf şekersiz içilir, kırkın altındakilere bira satılmazdı. Ve benim param da yoktu motorum da... Ama biz esensportlarımızla bir harley kadar kıyak ve hürdük :)
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
takdir ettik mi diyek napak ?
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Motorrad 13/2012 sayısında
2012 Superbike Mega Test yapıldı, bu bilgiye nerden veya nasıl ulaşırız acaba?
Çok merak ediyorum kıyaslamaları...
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
"hayatımdan çeşitli kareler" çok güzel ve genel bir başlık. deniz arkadaşımız da söylüyor-davet ediyor zaten: "devamını sizlerden bekleriz:) "

evet arkadaşlar bu başlık altında herkes hayatından karelerini paylaşsın-kaynaşsın :)

syg.

not: foto eklemeyi beceremediğimden ilk olamıyorum :(
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Allahın vespacısı süperbike kıyaslamasını ne yapacaksa :mrgreen:
Vespacı olmak suçsa EVET!!! Ben Vespacıyım, kabul ediyorum!!! :salut::salut::salut:
2012 superbike test kıyaslamalarını öğrenmeye hakkım yok mu haa!!!!
BURDAN, BASINA SESLENİYORUM!!! Bu testi Türk Motosiklet Magazinlerinde Türkçe'ye düzgün çevrilmiş şekilde görmek-okumak istiyorum!

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

:cat::cat:

youtube da aratıp gaza gelebilrisin aniden...
@novablue, tavsiyesi üzerine p90x denilen şeyi internetten araştırdım fakat bana göre değil :cherry:
arada bir evdeki kardiyopisikletini çevirip, yürüyüş yapmak en iyisi... :cat:
ancak belli bir forma geldikten sonra olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

@WOLKANWOLKAN' a katılıyorum, Kaynaşalım :cherry:
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Glock, biz eşimle birlikte yapmaya başladık. Dediğin gibi çok ağır bir spor. Zayıflamak ve fit olmak garanti, öncesinde ben de bisiklet veya koşu bandı ile kardiyo tavsiye ederim ama şuna dikkat et, kullandığın bisikletin veya koşu bandının nabız ölçeri yoksa, bir spor mağazasından heart rate monitorleri temin edebilirsin, 50-60 tl civarı, kardiyo yaparken 170 nabızı geçmek pek de iç açıcı olmayabilir. Kontrol altında tut abi. Yakışıklı adamsın, çok iyi gelecektir sana fitleşmek.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Vespacı olmak suçsa EVET!!! Ben Vespacıyım, kabul ediyorum!!! :salut::salut::salut:
2012 superbike test kıyaslamalarını öğrenmeye hakkım yok mu haa!!!!
BURDAN, BASINA SESLENİYORUM!!! Bu testi Türk Motosiklet Magazinlerinde Türkçe'ye düzgün çevrilmiş şekilde görmek-okumak istiyorum!

vespacı da olsa insan insandır :)
alamanyalı remzi yardımcı olur bu konuda.
kafa ayık yakalayabilirsen tabii :mrgreen:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Glock, biz eşimle birlikte yapmaya başladık. Dediğin gibi çok ağır bir spor. Zayıflamak ve fit olmak garanti, öncesinde ben de bisiklet veya koşu bandı ile kardiyo tavsiye ederim ama şuna dikkat et, kullandığın bisikletin veya koşu bandının nabız ölçeri yoksa, bir spor mağazasından heart rate monitorleri temin edebilirsin, 50-60 tl civarı, kardiyo yaparken 170 nabızı geçmek pek de iç açıcı olmayabilir. Kontrol altında tut abi. Yakışıklı adamsın, çok iyi gelecektir sana fitleşmek.
Çok Teşekkür ediyorum tavsiyelerin için, voit marka almıştım bisikleti nabız ölçer var üzerinde, yürüyüşü bant üzerinde değilde sokakta-parkurda yürümek en iyisi nike adım sensörüde var...
170 nabıza gelince uzun zamandır aşırı pasif bir yaşantı içersindeyim, dün biraz bisiklet çalışayım dedim ve 170 üzeri nabzım arttı ve kestim.
aşırı yiyip içen bir insanda değilim sadece tek sorunum pasif yaşantı, en kısa zamanda da üstesinden gelmek istiyorum! Çok kızıyorum kendime, yaşımda 30'a geldi metabolizma yavaşlıyor.
mutlaka birşeyler yapmalıyım yoksa gidişat iyi değil, sorumluluklarımda bir yandan artıyor. Kilo çok kötü birşey! 2006-08'li yıllarda 78-80 kiloydum ne güzel, şuan 130 kiloya çıkmışım :(
Herneyse... Konuştukça moralim bozuluyor!..
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Ooo güzel konu, kuzel kareler :) Kilo görüntüden çok sağlık için önemli. O açıdan biraz dikkat etmeni tavsiye ederiz. :) 130 kilo görünmüyorsun yaw... Köpekler çok tatlı. Harley şirin. Ne güzel işte geriye mutlu olmak kalıyor :)

Ben de kilo aldım biraz, boy 1.86 81 kilo olmuşum stres vs den ötürü. 77 kiloydum, şimdi farkediyorum koşarken tenis oynarken. Neyse yaz geldi veririz yavaştan :) Yüzme tavsiye ederim. Eklemlerini zorlamadan yapılan en yararlı sporlardan biri. Ha bi de tenis çok severim. Ama şöyle dişime göre rakip bulmak zorlaştı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------

para var ama huzur yok sanırım. bişeler eksik kalmış.

Bunu nerden nasıl çıkardınız yaw :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst