Sizede motorunuzada maşallah diyelim, öncelikle şunu belirtmek isterim,karadeniz turu her motorcunun hayalidir tıpkı benim gibi

ALLAH nasip ederse bende hayallere bi nokta koyup artık bu rota,yı gerçekleştirmek istiyorum ve hazırlıklarım devam ediyor inşallah mayıs ayı içerisinde yaklaşık 5000 km,lik yarı türkiye turuna çıkacağım, yalnız iş ciddiye bindikçe bu turun karadeniz ayağı beni biraz endişelendirmeye başladı.Nedeni ise bu tura tek kişi ve maxi scooter ile çıkacak olmam asıl önemlisi mayıs ayında karadeniz havası nasıl olur yağmur ve sis beni zorlarmı,birde konaklama kısmını hiç otel filan düşünmüyorum sadece çadır istirahati istiyorum hem maddi açıdan hemde manevi açıdan,paylaşmak istediğiniz bir konu yada tecrübelerinizi bilmek isterim