Hayalim olan 11 günlük 4116 Kmlik Karadeniz Gezisi

Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
344
Ben baya çay demledim sigaramı yanıma aldım. Kelime kelime okuyup keyfe geldim. Teşekkür ederiz :)
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
184
Son zamanlarda gördüğüm en güzel motosiklet turu okurken zevk aldım, gitmiş kadar olduk.:):cat:
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Tekerine ve bileğine sağlık abi.. keşke Erzurum'a geldiğin zaman haberim olsaydı misafirim olurdun..

Gezi çok güzel olmuş..

Sağlıcakla kalın. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Hayranlıkla okudum, izledim, baktım. Şu zamana kadar ki gördüğüm en güzel resimleri barındıran gezi olmuş bu bana göre, eline koluna sağlık Allah nicelerini nasip eder umarım..
 
Katılım
8 Ağu 2014
Mesajlar
151
Süper bir gezi olmuş bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz..
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
Hayalimi gerçekleştirmişsiniz. Çok güzel kareler. Teşekkürler :bounce:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Tek kelime ile mükemmel bir gezi olmuş.

Ayrıca bunca emek harcayarak böyle güzel bir gezi raporu hazırlayıp sunduğunuz için elinize, kolunuza,yüreğinize sağlık diyorum.
 

Obs

Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
219
MÜTHİŞ! Elinize,ayağınıza,tekerinize sağlık nefis bir gezi tek seferde okudum ve gitmiş kadar oldum göllerdeki o pastel renkler masaüstü ekran koruyucusu gibi sanki kalemle çizilmiş... Kısacası çook çoooook etkilendim...
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
74
Emeğinize sağlık. Çok güzel bir gezi yapmışsınız, sizi tebrik ediyorum. Bizimle paylaştığınız için çok teşekkürler, gezmiş kadar olduk sayenizde. Benim de kalbim ovit de kaldı...
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
Abi gerçekten çok güzel gezi olmuş tebrik ediyorum :)) yazıların fotoğrafların o kadar güzelki beni benden aldı :) birde şuan asker deyim resmen firar edip gezesim geldi :) seneye aynı rotayı düşünüyordum acaip yardımcı oldun bana saolasın tekerine bileğine sağlık :)
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
75
Mükemmel bir yazı olmuş!..

Her motorcunun hayali olan Karadeniz Turu'nu, bolca fotoğraf ve güzel bir anlatımla yazdığınız için elinize sağlık.. Kısmetse ben de Tenerem ile bu tür bir rota izleyeceğim.. Gitmeden önce otel, pansiyon ayarlamakta fayda var..

Merak ettiğim birkaç konu var yanıtlarsanız sevinirim, ekipmanlarınız nedir? Bir de yanınıza aldığınız kılık, kıyafet? Genelde insanlar bol bol alır, boşa ağırlık yapar..
Motorunuzda çakmaklık veya usb girişi var mı? Kameranız telefon mu, GoPro tarzı aksiyon kamera mı? GPS kullandığınız mı yoksa telefonun navigasyonundan mı yararlandınız?

Tekrardan elinize sağlık böyle güzel bir turu bizlere de yaşattığınız için..
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Mükemmel bir yazı olmuş!..

Her motorcunun hayali olan Karadeniz Turu'nu, bolca fotoğraf ve güzel bir anlatımla yazdığınız için elinize sağlık.. Kısmetse ben de Tenerem ile bu tür bir rota izleyeceğim.. Gitmeden önce otel, pansiyon ayarlamakta fayda var..

Merak ettiğim birkaç konu var yanıtlarsanız sevinirim, ekipmanlarınız nedir? Bir de yanınıza aldığınız kılık, kıyafet? Genelde insanlar bol bol alır, boşa ağırlık yapar..
Motorunuzda çakmaklık veya usb girişi var mı? Kameranız telefon mu, GoPro tarzı aksiyon kamera mı? GPS kullandığınız mı yoksa telefonun navigasyonundan mı yararlandınız?

Tekrardan elinize sağlık böyle güzel bir turu bizlere de yaşattığınız için..

Teşekkür ederim abi. Tenere ile daha rahat edersiniz bozuk yollarda benim kadar zorlanmazsınız :)

Ekipman olarak yanımda Revit Sand Mont ve Pantolon. Mont 5 senelik Pantolon 2 senelik. Sadece dış kılıflarını aldım. 2 kat daha kılıfı var yağmur kılıfı ve termal kılıfı onları yanıma almadım.
Eldiven Alpinestars SP2, 2 senelik.
Kask Schubert S2, 2 senelik
Sırtlık Dainese Manis D1 sırtlık, 2 senelik.
Bir de TCX GoreTEX motorsiklet botlarım var 5 senelik. En sevdiğim ekipman ne soğuk geçiriyor ne sıcak ne de su, yağmur, çamur. Bilek ile diz kapağının tam ortasına kadar geliyor. Uzun botlar yani. 2 karış suya giriyorum birşey olmuyor :)

Bir de yağmurluk aldım yanıma. Alt ve üst. Ama en önemlisi eldiven yağmur kılıfımda var, eldivenler ıslanmıyor böylelikle. Yoksa eldivenler ıslanırsa bir daha çok zor kuruyor problem oluyor. Eldiven kılıfları 20-30 TL birşey.

Motorumda çakmaklık girişim var ama kullanmadım. HTC ONE M7 telefonum ile çektim tüm fotoları ve videoları. Tüm yollara da Google Earthden baktım telefondan GPSim de yoktu. Taşınabilir şarj aleti aldım yanıma 10000 mAH (kredi kartı boyutunda büyüklüğü). 4 kere benim telefonu doldurabiliyor. Telefon cebimde iken yolda şarjım azaldığında bu şarj aleti ile hep doldurdum. Hiç şarjsız kalmadım böylelikle. Otellerde de şarj aletini doldurdum bitince 8 saatte falan doluyor 10000 mAH.

GoPro falan da yok abi malesef. Tek teknolojik aletim elim ayağım sadece telefonumdu.

Diğer kılıf kıyafetler ise;
10 tane atlet ve boxer. Bir tane kot pantolon, bir tane short, 10 tane tshirt, bir tane uzun kollu polar. Pijama, terlik, çorap ve kişisel temizlik malzemeleri.

Motor için ise; zincir kremi Motul c5 diye geçiyor, disk klidi ve abusun zincir kilitlerinden bir tane. Benzini doldurup gittim bir sorun çıkmadı çok şükür :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
75
Teşekkür ederim abi. Tenere ile daha rahat edersiniz bozuk yollarda benim kadar zorlanmazsınız :)

Ekipman olarak yanımda Revit Sand Mont ve Pantolon. Mont 5 senelik Pantolon 2 senelik. Sadece dış kılıflarını aldım. 2 kat daha kılıfı var yağmur kılıfı ve termal kılıfı onları yanıma almadım.
Eldiven Alpinestars SP2, 2 senelik.
Kask Schubert S2, 2 senelik
Sırtlık Dainese Manis D1 sırtlık, 2 senelik.
Bir de TCX GoreTEX motorsiklet botlarım var 5 senelik. En sevdiğim ekipman ne soğuk geçiriyor ne sıcak ne de su, yağmur, çamur. Bilek ile diz kapağının tam ortasına kadar geliyor. Uzun botlar yani. 2 karış suya giriyorum birşey olmuyor :)

Bir de yağmurluk aldım yanıma. Alt ve üst. Ama en önemlisi eldiven yağmur kılıfımda var, eldivenler ıslanmıyor böylelikle. Yoksa eldivenler ıslanırsa bir daha çok zor kuruyor problem oluyor. Eldiven kılıfları 20-30 TL birşey.

Motorumda çakmaklık girişim var ama kullanmadım. HTC ONE M7 telefonum ile çektim tüm fotoları ve videoları. Tüm yollara da Google Earthden baktım telefondan GPSim de yoktu. Taşınabilir şarj aleti aldım yanıma 10000 mAH (kredi kartı boyutunda büyüklüğü). 4 kere benim telefonu doldurabiliyor. Telefon cebimde iken yolda şarjım azaldığında bu şarj aleti ile hep doldurdum. Hiç şarjsız kalmadım böylelikle. Otellerde de şarj aletini doldurdum bitince 8 saatte falan doluyor 10000 mAH.

GoPro falan da yok abi malesef. Tek teknolojik aletim elim ayağım sadece telefonumdu.

Diğer kılıf kıyafetler ise;
10 tane atlet ve boxer. Bir tane kot pantolon, bir tane short, 10 tane tshirt, bir tane uzun kollu polar. Pijama, terlik, çorap ve kişisel temizlik malzemeleri.

Motor için ise; zincir kremi Motul c5 diye geçiyor, disk klidi ve abusun zincir kilitlerinden bir tane. Benzini doldurup gittim bir sorun çıkmadı çok şükür :)

Anında cevap için teşekkürler, baya bilgilendirici yazmışsın.. :)

Bayramda kısmetse planlıyorum tura çıkmayı ancak eksik 1-2 ekipmanım var (bot, yağmurluk gibi).. Onları da tamamlayıp, güzel bir rota çıkarmam gerekecek.. Konaklamalar içinse üniversite arkadaşlarım, eş-dost faydalanacağım..

Aslında en büyük eksik, side-case ve top-case.. Fiyat ve marka araştırıyorum ancak hayırlısı bakalım.. Sosis çanta ve file ile tuttursam mı diyorum ancak bilemedim..

Yolun Ankara tarafına düşerse veya benim yolum Gebze - İstanbul civarlarına düşerse tanışmak isterim..

Görüşmek üzere..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst