benimde hayalim olan rotayı gezmişsiniz tebrik ederim hatta Ordu geziniz sırasında Yason kilisesinden önceki resimlerinizde yol kenarında çekilmiş bir resminiz var tam o arkanızdaki köy benim köyümdür Ordu Perşembe Büyükağız köyü olarak geçer

resmi görünce çok şaşırdım
yalnız bu gezide bir ey eksik kalmış Ordu'ya kadar gitmişken 150 cc lik vespasıyla bir dünya yol yapan Osman Gürsoy amcamızı ziyaret etmeyi unutmuşsunuz amcamızın Ordu Teksas diye bir belgeselide mevcuttur internet kanallarında ama olsun bir daha ki sefere inşallah