Hataydan Size Selam Bu Sıte Guzelmiş :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm Ben Hataydan Selçuk Yaş 23 Cbr 125 R Var Fakat 122 Yapıyr Bunun ıcın Buraya Gelmekte Bulunuyorum Buranın Ortamıda Güzelmiş:)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
122den çok olarakmı bahsediyorsun az olarakmı orasını ve motorunun 122 yapması seni neden burda olma isteginde bulundurdu orasını hiç anlayamadım ama hoş geldin yinede:)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Cirkin site yoktur , akli basinda az kullanici vardir :)

Hos geldin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelır gelmez olumsuz şeyler söylemeyın :D cevremdekı motorlar 135 felan yapıyor 122 yapması bana gore cok az nıe bole yapıyor yanı anlamıyorum 122 ne demek ya :S VE AYRICA HOŞBULDUK
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
hatayın neresindesin gel sen yanıma:) bizim arkadaş geçen pazar kapıştı 155e kadar çıktılar 125lik motorla :wiinkk: hız istiyorsan dörtyola alalım seni:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hatay hassadan

yunusus msn acarmısın ekledım senı ordan konusalm :D hatayda olanlar benı eklesın [email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
şöyle bi 200 yapsa bomba olur değil mi :)
hoşgeldin siteye ortam tabiki de güzel... keyfini çıkar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst