Harley Davidson çetesi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
konu başlığında çete yazınca bende hırsızlık falan gibi bişey bekliyordum
resimleri görünce gülmekten kendimi alıkoyamadım.

helal olsun iyi düşünmüşler

harley vardıda onlarmı binmedi :queen::queen:

bende aynı dusundum ama supermiş :queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
doğru söledin walla
nerde satılıo kaça alabiliyoruz:p:p:mrgreen::mrgreen:
:queen::queen:
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
tahtasiklet...:p...ön tarafla arkayı sadece bir bez parçası tutyor ya...ilginç gerçekten..:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu biz çocukken 3 bilyeli teker buldukmuydu birkaç tahta, odun ve çivi ile kaykay benzeri bişey yapardık, bütün mahallenin çocuklarında benzer bitane olurdu ve yokuş aşağı yarış yapardık. Ama bunlar aşmış, harika el işçiliği + kullanışlı :rendeer: tebrik ediyorum.

Neydi o bilye tekerli arabalar be.Kaç kişi yapmıştır acaba forumda onlardan merak ettim.ben o jenerasyonun sonuna yetiştim, çoğu arkadaş benden de genç nerdeen bilecekler...
Bunların yaptığı ise enteresan bişey.Ama bi yerlerde görmüşler demek ki motosiklet veya bisiklet, belki gezginin biri uğramıştır köylerine.Bunlar bıraksın bu işleri 10 numara kano yapıyorlar.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Alltaki resimdeki 2. aracın ön tekerinde diş bile var... Yağmur lastiği yapmış kendine arkadaş :cherry:
Valla çok pratik ve güzel bir araç yapmışlar kendilerine, takdir ettim...
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
model ve markaları yazılmamışya plaka yok bide geceleri far yok sinyal yok çok tehlikeli bizi aşar ben almıyım tırafikçi deli önder çabuk yakalar beni izmirde tanımıyan yok:mrgreen:
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
babama gostermem lazım bu foto.Ları :D Benim motor kullanmama karşı gorsunde örnek alsın adamlar neler kullanıyo :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım bunlar bizim atalarımız ve bizler evrimin son halkasıyız onlara şükran borçluyuz ehü ehü ehü ...
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
herşey iyi güzel hoş da. artçı alamaazsın bunlara 25:cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
waaayyy anasını elin adamı yapıyo nedeyim bizde hala tık yok yakında ital ederler türkiyeye de........helal olsun ..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst