Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 2,408
konu başlığında çete yazınca bende hırsızlık falan gibi bişey bekliyordum
resimleri görünce gülmekten kendimi alıkoyamadım.
helal olsun iyi düşünmüşler
harley vardıda onlarmı binmedi :queen::queen:
bende aynı dusundum ama supermiş :queen: