Harley Davidson çetesi

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Burun büyüklüğü yapıp Çin mallarını kötülemeyelim arkadaşlar.Bakın millet nelere biniyor:queen:

harletdavidsonifugao2uo4.jpg


harleydavidsonifugaozo4.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Çok yaratıcı bu arkadaşlar:mrgreen:Yarın birgün bunlar için motor bile icat ederler.Motor sevdası engel tanımıyor anlaşılan:cherry:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
yokuş aşağı iyidir dee çıkarken ne hale geliyorlardır kim bilir:mrgreen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hehehh super ya lastık patlama derdı yok benzın derdı yok ehlıyet gerekmez supe :) Elıne saglıkta motosıklet modellerıne acmıssın konuyu kılıt yada tasıma yakındır :)
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Hehehh super ya lastık patlama derdı yok benzın derdı yok ehlıyet gerekmez supe :) Elıne saglıkta motosıklet modellerıne acmıssın konuyu kılıt yada tasıma yakındır :)

bu da bir motosiklet modeli değil mi? Konuyu başka nereye açmalıydım?
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
bu da bir motosiklet modeli değil mi? Konuyu başka nereye açmalıydım?

Arkadasım kızmana gerek yok ki :rendeer: sadece burda gercek motosıkletlerın ozellıklerı ıle bırlıkte verıldıgı bı bolum olark dusunmustum :rendeer: :cat: He soruna gelırsek bunlar gercekten model ıse bısıkletlerıde buraya alabılırz :cat: Topıgını kırletmek amacında degıldım özür.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
196
Burun büyüklüğü yapıp Çin mallarını kötülemeyelim arkadaşlar.Bakın millet nelere biniyor:queen:

harletdavidsonifugao2uo4.jpg


harleydavidsonifugaozo4.jpg

hayabusa'ya rakip çıktı.yakında fuarda da görürüz bunlardan.heyt be teknolojinin gözünü sevim.

kaskları ilgimi çekti.çok ilginç.işte gelecegın ghostrider adaylari.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
konu başlığında çete yazınca bende hırsızlık falan gibi bişey bekliyordum
resimleri görünce gülmekten kendimi alıkoyamadım.

helal olsun iyi düşünmüşler

harley vardıda onlarmı binmedi :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu adamlar bu aletleri kendileri yapmışlar.
bence gülüp gırgır geçmek yerine takdir etmek lazım. Kaç kişi şu aleti kendisi yapabilir ? :) Yapanınki de üzerine binince sağlam mı kalır ?

Ayrıca ayak freni de var. Valla helal olsun.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Bitane bizdemi yapsak yokuş aşağı bırak gitsin, kışında yakacak olur...
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
mazallah yokuş aşahı iniyor tahta kırılsa yandı çıplak üstüne üstlük :cyclopsan

5. element tahta .. kim ... uyduruyoo (cem yılmaz) :queen::queen:

aslında konu başlığı 5. element olucaktıı :queen::queen:
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Yahu biz çocukken 3 bilyeli teker buldukmuydu birkaç tahta, odun ve çivi ile kaykay benzeri bişey yapardık, bütün mahallenin çocuklarında benzer bitane olurdu ve yokuş aşağı yarış yapardık. Ama bunlar aşmış, harika el işçiliği + kullanışlı :rendeer: tebrik ediyorum.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel de
teknik bilgileri de eklemeni rica ederiz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst