Hehehh super ya lastık patlama derdı yok benzın derdı yok ehlıyet gerekmez supeElıne saglıkta motosıklet modellerıne acmıssın konuyu kılıt yada tasıma yakındır
![]()
bu da bir motosiklet modeli değil mi? Konuyu başka nereye açmalıydım?
Burun büyüklüğü yapıp Çin mallarını kötülemeyelim arkadaşlar.Bakın millet nelere biniyor:queen:
![]()
![]()