Hangisini alırdınız?(resim)

Hangisini alırdınız?


  • Kullanılan toplam oy
    313
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
121
bu arada gittardando....kardeş çok yanılıyorsun.nasıl yani çin malı motosikletle şimdi.porshe ve ducati ne alaka olmuş.ikisi de sınıfında iyiler.ki ducatinin bütün parçaları muhteşem.bak.www.ducati.com....yani ikisininde de işçilik kalite süper.çin malları ise rezalet.tamamı rezalet.....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Almıyorum hiçbirini....Benim gönlüm zengin...Ben mz imle gezerim....:cat:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Burasi Motosiklet Net Demiş Bir Kardeşimiz.eger Dört Teker Sevseydik Bir Otomobil üyesi Olurduk .tabiki Motosikleti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben porsche yi alırım satarim arabayi paranin hepisıne motor alırım hatta sevdim 1-2 arkadasim var onlarada motor veririm hep beraber gezerik oh ne güzel
deli deli motor delisi:p
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
54
Ben porsche alırım.keyifle de kullanırım.Hiç ducati ile porsche bir olur mu yaaa.Maddi yönünü bir yana bırakalım.Burada porche dan bahsediyoruz :queen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
45
para yönünden porsche ama parayı saymazsak o arabanın yüzüne bile bakmam ducati varken!!!!!!
 
Katılım
3 May 2003
Mesajlar
12
kardeş sen soruyu yanlış sormuşsun , Bir tur atın deseler hangisini tercih ederdiniz demen lazımdı..
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
132
arabayı satarım,alırım motorpisikletlerin en babalarını koyarım oraya.ha bi de yanına fiat uno iyi gider... :bounce: :queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
tabiiki porche,sonrada satip 3-4 tane ducati ve birde hayat sigortasi.en azindan arkamda kalanlar parasini yerler :p:p
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
21
Ben porcheyi alıp sonrada satıp (ölme eşşeğim çeşme gözüktü) Ducati filosu kurardım
yuaaaaaaa
hahahahahaahahaha
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
183
Arkadaşlar noluyoruz ya sanki burası bi otomobil sitesi ve herkes oto hastası gibi yazıyosunuz bune ya tabiiki ducati çünkü ben bi motor hastasıyım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst