Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bu arada gittardando....kardeş çok yanılıyorsun.nasıl yani çin malı motosikletle şimdi.porshe ve ducati ne alaka olmuş.ikisi de sınıfında iyiler.ki ducatinin bütün parçaları muhteşem.bak.www.ducati.com....yani ikisininde de işçilik kalite süper.çin malları ise rezalet.tamamı rezalet.....
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben porsche yi alırım satarim arabayi paranin hepisıne motor alırım hatta sevdim 1-2 arkadasim var onlarada motor veririm hep beraber gezerik oh ne güzel
deli deli motor delisi
Ben porsche alırım.keyifle de kullanırım.Hiç ducati ile porsche bir olur mu yaaa.Maddi yönünü bir yana bırakalım.Burada porche dan bahsediyoruz :queen: