- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Motor Alacam Ybr 125 Gözüme Çarptı Yani Herkes Öneriyo Onu :S Bide Racer 200 s Var Buda Biraz Pahalı
aMa Görünüşü Korkunç Sizce Hangisi Daha Uygun Ve iYiDiR ? En Önemliside Hız.. Yani Motor Çok Rahat Gidecek Ve Titreme Olabildiğince Olmiyacak. Önerileriniz Hangisi Üzerinde ?