Hangisi Daha iYi ?

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar Motor Alacam Ybr 125 Gözüme Çarptı Yani Herkes Öneriyo Onu :S Bide Racer 200 s Var Buda Biraz Pahalı :D aMa Görünüşü Korkunç Sizce Hangisi Daha Uygun Ve iYiDiR ? En Önemliside Hız.. Yani Motor Çok Rahat Gidecek Ve Titreme Olabildiğince Olmiyacak. Önerileriniz Hangisi Üzerinde ?
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Titreme yeterince az olacak ve motor rahat olacak ii gidecek..

başka modellere yönel bence..

yine abilerimiz bilir onlarsana yol gösterir..

hani ybr ye binipte çinlileri denemeden laf söyleyenler onlara bi danışş..
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
rahatlık ve hız istiyosan Honda Cbf150 derim.Ybrden daha kalıplı duruo ama ybr kadar cekici deil :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cbf 150 :) ybr yi saLLa :)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Bu cc deki motorlardan hız beklentin olmasın ybr 110 gidiyosa racerda 130 gider en fazla.Karşılaştırmaya çalıştığın motorlar çok farklı biri racingin ufağı diğeri nakedın ufağı.Ybr de titreşim var bana göre ama racer kullanmadım eminim onda da bi nebze titreşim vardır sonuçta tek silindirli motorlar bunlardan beklentin fazla olmasın sana fiyatı uygun geleni al bence:cat:
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
84
illaki ikisinden biri olsun diosan ybr.ama başka modelleride düşün derim.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
Hız İstiyosan Kıng135 derim Temizini bul araşdır ömür boyu yaptır yaptır bin ben şuan öle yaptım çokda memnunum senın gibi düşünüyodum aynı ama soradan kıng135le tanışınca daha doğrusu bikere kullanınca neyin ne olduğunu farkettim :mrgreen:Motrumdan hiç ayrılmıyoruz Ayrılmaz ikiliyiz biz ölüm makınasıyla :mrgreen:umarım yazdığıklarımı düşünürsün hız istiyosan gerçekden şaşmadan Yamaha kıng135derim:cat:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Yorumlar İçin Tşk Ederim Arkadaşlar. Herkes Bi Motor Önermiş :D Ama Ben Sadece İkisinin Arası Demiştim Yani Başka Motordan Bahsetmemiştim :p Yinede Tşkler Düşünecem..
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Haklısın Yaw Bunun Acaba Piyasadaki Fiyatları Nelerdir Görünüşünü Çok Sevdim Bide özellikleri En İyisi Bi Googlede Araştıriyim.Hız Konusunda Nasıl Acaba ?:rendeer:


kardeş cbf150 düz yolda 110 km'hızın üstüne çıkmaz ama ben rahatınma düşkünüm konforlu rahat olsun titreşim olmasın beni hiç üzmesin diyorsan
125 ve 150 cc sınıfında honda 150 cbf'i tek geçerim daha iyisi yok
sakın TVS apaçi falan düşünme pişman olursun üstelik cbf'den daha pahalı
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ybr mi,racer mi diyorsan ben sana ybr öneririm.çok az yakar,sorunsuz,şehir içinde çevik ve atak.ama birde tvs apachi'ye de bir bak derim.
motosikletlerde silindir sayısı arttıkça titreşim azalır.onun için titreşim tek/çift silindirlilerin hepsinde olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
116
kardeş cbf150 düz yolda 110 km'hızın üstüne çıkmaz ama ben rahatınma düşkünüm konforlu rahat olsun titreşim olmasın beni hiç üzmesin diyorsan
125 ve 150 cc sınıfında honda 150 cbf'i tek geçerim daha iyisi yok
sakın TVS apaçi falan düşünme pişman olursun üstelik cbf'den daha pahalı

acaba hiç tvs apache kullandın mı ki laf sallıyorsun arkadaş adını zaten anmamış ama illaki bi sataşacaksınız tvs e neyse ama meyva veren ağaç taşlanır misali... dostum cbf te olur apache de olur titreşim her ikisinde de mevcut ama rahatsız edecek bişey yok tek silindirde titreşim istemeyen bisiklete binsin..
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
YBR ile Racer aslında farklı kulvarlarda fakat ; YBR almanı öneririm söylenilen gibi kafan rahat olur. Parçası ucuz bol.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
acaba hiç tvs apache kullandın mı ki laf sallıyorsun arkadaş adını zaten anmamış ama illaki bi sataşacaksınız tvs e neyse ama meyva veren ağaç taşlanır misali... dostum cbf te olur apache de olur titreşim her ikisinde de mevcut ama rahatsız edecek bişey yok tek silindirde titreşim istemeyen bisiklete binsin..

kullandım arkadaşım
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
arkadaşımız ybr mi racer mi demiş zaten bende bı cbf kullanıcısı olarak onermek ısterım ama
ybr racer dediği için tartışmasız ybr derim . . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst