Hangisi Daha iYi ?

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
enzo 35 dostum ,bende cbf150 var ve kesinlikle titreşim yok.ziraa cbf150 de krang balansörü var vibrasyonu önlüyor.
arkadaşın sorusuna gelince kanuni racer 200 mü? ybr 125 mi?
tabiki ybr 125 :cat:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar Yorumlar İçin Tşkler. aMa..:( Kanuni Racen 200 S Kafamdan Sildim Şimdide Bağzı Arkadaşlar CBF150 Demiş Bağzılarıda YBR 125 Demiş İkisinin Arasında kaldım :( En iYiSi Bu Her 2 Motordada Test Sürüşü Yapmam Lazım Değil Mi Arkadaşlar ? Neyse... Zahmet Edip Cevap Yazdığınız İçin Sizlere ÇooooK Tşk Ederim Arkadaşlar..:rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
yahu zaten adam 2 model arasında karar veremediği için başlık açmış. yeni modeller önererek kafasını karıştırıyosunuz :)

ben ybr diyorum. konuştuğum bi kurye 350 bin kilometre sorunsuz kullandığını söylemişti motoru. ama tek silindirli kullanacaksan titreşime katlanacaksın. başka çaren yok.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
kardeş yakıt bakımından racer ve ybr aynı yakıyo bende freedom 200cc vardı aynı yakıyo fakat çeviklik ve sağlamlık olarak ybr derim ses olarak freedom tatmin edici... hız olarak ise racer 20 km daha hızlı gider buda sana yeter.uzun yola çıktığında anlarsın ne demek istediğimi....
freedom racer in naket halidir :D
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
mondial 150 HS scooterdan den cbf 150 ye geçtim, konfor, uzun yol seyahatlerindeki rahatlık, sessizlik.. (90-100 le giderken motor sesini duymuyorsun) 0 titreşim, mükemmel ekenomik benzin sarfiyatı, bu güzel duyguların hepsini cbf 150 de yaşadım. Aşık etti bana kendini :) Karar senin.. Ybr daha bi bisikletimsi ve uzun yol ergonomisi cbf kadar iyi değil. Ama ybr 125 le racer 200 arasında tercih yapmak istiyorsan elbette ybr 125.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
aekadaşım raceri tavsiye etmem ama kanuniye meyilli isen freedom 200 var + balance sistemi var titreşim yok görüntüsü gayet güzel duruyor ybr den hesaplı vede ybr 125 cc freedom 200 cc max hız 120-130 kadar yapar elbetteki yamaha kalitesi beklememek lazım ama dandik olduğuda söylenemez ben 2 yıldır kanuni kullanıyorum benzin bitmesi hariç yolda kalmadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst