hangi şartlarda kaç LİTRE benzin yakıyorsun???

Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
suzuki gs500 100 km de 4 litre karışık tüketim 100 km hızı aşmadan :))) limit kullanım 5,5 litre :))) daha önce cbf 500 e geçeyim dedim. yakıt mukayesesini yapınca defterden sildiydim cbf 500 ü. Net tüketim verisini bilen varsa yazssın :))))
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
99
honda activa 2003 model 80 kg bazen artcılı şehir içi full depoyla 6 litre 180 - 190 km yapıyor
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
33
suzuki gs500 100 km de 4 litre karışık tüketim 100 km hızı aşmadan :))) limit kullanım 5,5 litre :))) daha önce cbf 500 e geçeyim dedim. yakıt mukayesesini yapınca defterden sildiydim cbf 500 ü. Net tüketim verisini bilen varsa yazssın :))))

bu imzanızda yazan motorların hepsini kullandınız mı??
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
77
Gunde 50-60 km gidiom, 1.6 Litre benzin kullaniom

150cc, yani gunde 1 tl yakit dokuom,bi kere olsun yolda kalmadim
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
ben teşekkür ederim :)
motorunun kıymetini bilmen açısından önemli bir bilgi. demek ki çin japon farkı böyle birşey işte:)
Çok doğru söylüyorsun. aslında 2011 model innova alıcakdım ama çin'de yapıldığı için (sıfırı 4.000 lira ikinci eli 3.000-3750:) ) 2007 modeli aldım 2.500 tlye ve mutluyum eski motorum 2004 yamaha crypton'du oda çookk cimriydi yakıttda.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
GSF 650 bandit S 2005 model ile yan heybeler dolu arka çanta dolu 2 kişi seyir hızı 100-110 otobanda, 4,6 lt değer yakaladım. tek kisi yüksüz olsam ve sabit 90 ile gitsem bu değer biraz daha düşebilir belki.

2. deneme ise izmir-çeşme arası min 170 km sürat max 225 km sürat ile yüksek hızda kullanım sonucu 2 kişi eşya ile 100 kmde 7.6 lt değer yakaladım. sanırım bundan fazlada yakamaz.

3. denemem ş.içinde kullanımda tek kişi dur kalk, akan trafik vs karışık kullanımda 5.1 lt ile 6.2 lt arası değerlerde değişiyor. ( ne kadar yogun trafik, ne kadar yuksek devir agresif kullanım, 2 kişi tek kişi vs.)

bunlar bizzat kendi testim olup tamamen benim motorumun yakışı bu şekildedir.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Ktm 690 Sm Prestige 2007 model : Vereceğim bilgiler 100 km mesafe endekslidir.

Şehir içi sıkışık trafik dur kalk ve agresif, devirli kullanım :6lt-7.2lt

Şehir içi sakin kullanım: 5.5lt - 6lt

Şehir dışı tek kişi :6 lt(130-180)

Şehir dışı artçılı yüklü(150-160 km) : 8.1lt

Arada şehir içinde de 8lt harcadığımı biliyorum tabi :)Supermoto kullanıcısı sarfiyatına pek güvenemez kullanım tarzına direk etki ediyor.Mutluysam para sorun değilse agresif, masum içine kapanık muhtaç ele bakar vaziyetteysem 4-5 bin devirlerinde kullanıyorum :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Cbf 150 65 kg 2.5 civarları..bir depo 420 ama ben hiç göremedim.Gösterge yanlış gösteriyor..ama şunu ölçtüm en agresif kullanınımda 350 km yaptım 1 depo benzinle 56 liraya doldurdum.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
şehir içi sakin kullanım: 2,27 lt - (105 km) diğerlerini daha ölçemedim.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Cbf 150 2007 model 28000de
Uzun yolda yedek depoya düşene kadar (10lt) 470km yapmıştım.Ben 78kg + arka 46lt çanta full +çadır, sırt çantası (100km 2.12lt)
Normalde şehir içi (istanbul) 400-420km lerde yedeğe düşüyorum. (100km 2.4lt)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hyosung GT650 Comet (2007) / Üzerindeki ağırlık 70 kg / Hız 120 kms / Rüzgarlı hava / asfalt yol / bakımları yeni yapılmış / Uzun yol = Sarfiyat 3.54 lt :)
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
33
Cbf 150 2007 model 28000de
Uzun yolda yedek depoya düşene kadar (10lt) 470km yapmıştım.Ben 78kg + arka 46lt çanta full +çadır, sırt çantası (100km 2.12lt)
Normalde şehir içi (istanbul) 400-420km lerde yedeğe düşüyorum. (100km 2.4lt)
bu kadar çok tercih edilmesinin sebebi bu işte az yakıt . .
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
arkadaşlar bu arada bişey sormak istiyorum geçenlerde 5 tl lik benzin almıştım, depoda da biraz vardı. Neyse kullandım benzim bitti fakat yedek depoya aldığımda çalışmadı motor. Acaba 5 tl lik benzinle yedek depoya benzin gitmedi mi ki? Fikirleriniz nedir acaba?teşekkürler.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
arkadaşlar bu arada bişey sormak istiyorum geçenlerde 5 tl lik benzin almıştım, depoda da biraz vardı. Neyse kullandım benzim bitti fakat yedek depoya aldığımda çalışmadı motor. Acaba 5 tl lik benzinle yedek depoya benzin gitmedi mi ki? Fikirleriniz nedir acaba?teşekkürler.

5 TL. benzin......1,15 litre
SG125-30 depo hacmi......13 litre
Yakıt Tüketimi (100 km.de)....... 2,8 litre
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
121
Motosiklet: Ramzey Velocity 110 (2006)


Teknik detaylar:

Mikuni karbüratör

Ipone zincir yağı

Ipone 20W-50 motor yağı(cup türleri için özel)

23 psi ön, 38 psi arka lastik basıncı

Depo hacmi: 3,7 lt


Şehir dışı değerleri: Bir depo ile, 75 km/h ortalama hızla katedilen yol: 230 km. Yani şehir dışında, tatlı sert bir tempoda, 100 km mesafede 1,6 lt yakıt tüketiyorum.

Bu da, şu anki 4,30 TL benzin fiyatıyla, km başına 6,9 kuruş yaktığım anlamına geliyor. Yani 100 km mesafeyi yalnızca 70 kuruşa katediyorum.

Bu arada şu ana kadar tüm denemelere rağmen 95 km/h hızı geçemedim. Yani tam gaz yapabileceğim maksimum sürat bu(devir/sürat dengesini tahmin edebilmeniz açısından).

Şehir içi değerini henüz ölçmedim.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kilometre de 12-13 kuruş yakıyor.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
33
Motosiklet: Ramzey Velocity 110 (2006)


Teknik detaylar:

Mikuni karbüratör

Ipone zincir yağı

Ipone 20W-50 motor yağı(cup türleri için özel)

23 psi ön, 38 psi arka lastik basıncı

Depo hacmi: 3,7 lt


Şehir dışı değerleri: Bir depo ile, 75 km/h ortalama hızla katedilen yol: 230 km. Yani şehir dışında, tatlı sert bir tempoda, 100 km mesafede 1,6 lt yakıt tüketiyorum.

Bu da, şu anki 4,30 TL benzin fiyatıyla, km başına 6,9 kuruş yaktığım anlamına geliyor. Yani 100 km mesafeyi yalnızca 70 kuruşa katediyorum.

Bu arada şu ana kadar tüm denemelere rağmen 95 km/h hızı geçemedim. Yani tam gaz yapabileceğim maksimum sürat bu(devir/sürat dengesini tahmin edebilmeniz açısından).

Şehir içi değerini henüz ölçmedim.

hesabını kontrol etmeni öneriyorum, 1,6 litre diyorsun sonrada 70 kuruş diyorsun :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst