hangi şartlarda kaç LİTRE benzin yakıyorsun???

Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
33
2005 Yamaha FZ6 Fazer, standart, çantasız

Şehir içi trafikte kullanım: 6.5-7 lt/100km
Şehir dışı 90-100 sabit hız yalnız/artçılı: 5.2-5.4 lt/100km
Şehir dışı 120-130 artçılı: 5.5-5.7 lt/100km
Şehir dışı sürekli tam gaz 200+ hızda: 9-9.5 lt/100km

Ortalama: 5.5-6 lt/100km
o motoru biliyorum . yakıtı göze çok geliyor ama kaymak gibi alıyor yolu,
en çok sevdiğim özelliği de egzozun koltuğun altından olması
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
2005 Model, 31000 KM'de Yamaha YZF-R1 ;
Ortalama ; 6.5 Litre :)
Devirli ve Devirsiz karısık kullanımda :)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Vallahi son zamanlarda açılan en yarayışlı topiklerden biri Neyin ne kadar yaktığını öğreniyoruz hiç olmassa 1.ci ağızdan
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
benim hayvan şehir içi yaklasık 5.8 6 lt yakıt tüketiyor 100 km de şehir dışı çok da fark etmiyor 5.2 5.5 falan gerçi egzostlar açık atrı 97 model yaşlı hayvan:)
haftada 1 kez kullanıyorsam kullanıyorum benim için keyif:)
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Şimdi bir yamaha crypton veya honda innova sahibi gelip ne kadar yaktığını söylicek hepimizin morali bozulucak :D son modellerin 100km de sadece 1.5 lt yaktığı söyleniyor :mrgreen:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
kymco agility 50
100km'de
Emekli kullanımı 1,6~1,7 litre
Normal kullanım 1,9~2 litre
Dip gaz kullanım 2,5 litre
çılgın kullanım 2,8~3 litre

çılgın kullanımdan kastım hafif aşağı yokuşta dipgaz yaparsanız ibreyi sonlayıp taşıyor ve tahminimce 85~87km/h hıza ulaşıyor. :)
 
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
17
Dün ilk defa 170 Km. sürat yaptım.Youtube'de daha fazla sürat içeren videoları var.Naked olduğu için rüzgar alabiliyorsunuz.İdeal bir şehiriçi motosikleti.Daha da yüksek hızlar bana fazla.Selamlar.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
2007 honda anf innova 125 4 litreye yakın benzin alıyor en son 70-80 km ile 215-220 km gittim. şehir içi 11 krş'a denk geliyor hemen hemen.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
Honda scooter 50cc 2 zamanli 4.5-5 litre yakiyor 100 kmde. Genelde 2 kisi ama tek kiside pek bisi degismiyor ne yaptim ettiysem bisi fayda etmedi
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
250 lik motor 4-4.5 litre 1200 lük motor 5 litre, pek farkı yok. ama kaç model olduklarını bilmiyoruz. her yeni model daha az mı yakıyor diye de öğrenebilirdik. lütfen modelleri de yazabilir miyiz?

K1200GT 2006 model. Şehir içinde yakıtı ortalama 6,5 lt/100km civarında oluyor.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
honda titan 10 litre ile şehir içi iki kişi 320 km. Uzun yol 10 litre ile iki kişi 340/350 km. İki kişi ve yükler toplam kg.150 kg civarı.tek kişi uzun yol 10 lt ile 400 km.hep devirli sürerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoran Torro Ortalama 60 Km/H ile 100 km/2.5 litre
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
fz 6 fazer 2006 model 98 beygir,
bundan 1 sene önce aralık ayında, mahmutbey den çıkıp 230-240 km hızla neredeyse durmadan gitmiştik 3 fazer ve 200 km de benzin lambası yandı,
yani 100 km de 7 litre yakmışım,
başka bir uzun yolda memlekete gittiğimde istanbul karabük arası tek kişi 5.5 litre yakmıştım 100 km de
minimum yakacağı 5 litre,
tabi motorda akrapovic eksoz varken, 5 litre yakacam diye basmamak sadece 5 dakika sürüyor..

 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Hocam 2 zamanlılar lar 4 zamanlılara göre %35 felan daha fazla yakıyorr Benim 46 cc mobilet bile 100 km 4___5 litreden aşşağı yakmıyoduu

bilirim bionik 50 lik vardı deli yakardı ama o zamanlar benzin ucuzdu şimdi ekonomik motorlar konuşuyor ben 125 cc honda innova'dan çok memnumum şehir içinde Km'de 11 krş'a geziyorum dolmuşa binsem 1.75 tl :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst