Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
selam arkadaşlar ben yeni üye oldum wuxi scoozy ws150 kullanıyorum 2000km oldu memnunum ve 110 sürate kadar bastım bence cok iyi kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum
Selam ben R1150R Rockster kullaniyorum , 2005 model son derece memnunum , daha oncede r1220C kullaniyordum oda cok guzledi ama yeni motorum cokdaha iyi . herkeze tavsiye ederim .