Hangi motosikleti kullanıyorsunuz?

Hangi motosikleti kullanıyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    1,283
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi nereden buldunuz ya 2 sene önce açılmış olan bu topic i :) ...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geçtiğimiz haftadan beri sürüyo hortlama olayı.Yanlız ilk sayfadaki üyeler şimdilerde aramızda değil galiba?
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
JONWAY FUTUNE 110

4 vites.4 zamanlı.,140 km/h. 110'luk silindir.,2 litre kurşunsuz benzinle 100 km.,5.4 hp(beygir gücü)

yukarıdaki yazdığım özelliklerden dolayı motor güzel amaaa.

tek sorunu lastiklerin duble olmaması.ne yapalım idare edecez.

komançi54 tamircimde bizden ekmek yiyecek:queen:


dimi komançi ehuehu:queen:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hatırlayamadığım bir sürü motor,şu sıralar twister hayal ediyom.bugüne kadar hayalde bir sürü motor deiştim ama yakında gerçek bitaneyle kaşınıza çıkarım umarım:silent:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
MONDİAL 151 RS
Bende çok memnunum benim gibi fakirlere tafsiye ederim:queen:
ama 500 km de balatası bitmese keşke:pr:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Herkez söylemiş bende söyleyeyim bari HONDA CBR 600F & SUZUKİ GSX-R 600
ama genelde HONDA tercihim bilmiyorum uzun yolda bana daha rahat geliyoo... :bounce:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bu bilgi zaten üye bilgisinde mevcut ama hadi yine yazalım bakalım...:queen:

2006 model Honda CBR 1000RR

2002 model Honda CBR 600F Sport
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kawasaki ER-5:cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst