Hangi motosikleti kullanıyorsunuz?

Hangi motosikleti kullanıyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    1,283
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 May 2004
Mesajlar
28
GSX-R ı satmak için aldım.Ama Honda ve Hussar ı kullanıyorum.Şehir içinde Hussar diğer günlerde Honda
 
Katılım
27 May 2004
Mesajlar
6
herkese slm ben booker bendede honda cgl 125 var 5ay oldu alalı ama 5 gun once taklaya geldim:))neysekı çeneme atılan bıkac dıkısle ve sag bacakta morluklarla ucuz atlattım :queen:
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
geçmiş olsun dostum bugünde bws nin arka tekeri tutan demir koptu bendede teker yamuldu ölüyodum wallaha :jocolor:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Geçmiş olsun arkadaslar daha dikkatli olalım :thumleft:
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
ewt gitti ama istediğim zaman alıyom motoru
yani işten ayrıldım geçiçi bi süre sınavlar için bende motoru vermiştim
dünde aldım bi işim vardı almaz olaydım ölüyoduk wallaha neyse ucuz atlattık :jocolor:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
33
Bende de 2003 model Honda CBR 600F var. (gümüş depo, kırmızı-siyah kuyruk). Hedefim 0 km. bir CBR 600RR almak. Hasta oluyorum o makinaya. Gidon yayı var mı o alette? (1000 RR'da varmış).
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
umut emre öztürk' Alıntı:
meraba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.Bende 1999 HONDA CB 500,2004 HUSSAR,1993 GSX-R 1100 W var
hadi hadi satmak için matmak için. o kadar motor elinde ya işte.. biz ona bakarız... :) bu arada satmak için dediklerin ne kadar..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hangi motosikleti kullanıyorsunuz?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst