Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
herkese slm ben booker bendede honda cgl 125 var 5ay oldu alalı ama 5 gun once taklaya geldim)neysekı çeneme atılan bıkac dıkısle ve sag bacakta morluklarla ucuz atlattım :queen:
ewt gitti ama istediğim zaman alıyom motoru
yani işten ayrıldım geçiçi bi süre sınavlar için bende motoru vermiştim
dünde aldım bi işim vardı almaz olaydım ölüyoduk wallaha neyse ucuz atlattık :jocolor:
Bende de 2003 model Honda CBR 600F var. (gümüş depo, kırmızı-siyah kuyruk). Hedefim 0 km. bir CBR 600RR almak. Hasta oluyorum o makinaya. Gidon yayı var mı o alette? (1000 RR'da varmış).