Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
Birde birşeye dikkat ettim. Özellikle şurasında sorun yok diyorsa orada kesin sorun var . Ya sorun devam ediyor yada satana kadar idare edicek şekilde yaptırıyorlar.
Neresi sorunsuz dıyorsa oraya baktırmak lazım![]()
geçenlerde benim partnere alıcı geldi (galerici)
arabada sorun varmı ? diye soruyor bende şaşkın şaşkın dudak büktüm valla piniyoruz işte ustaa bilmemkine :cherry:
arabayı çalıştırmamı istiyor , çalıştırıyorum
ve saniyeler içerisinde öyle porf bir ustaymışki bir bakışta saat gibi çalışan motorda sıkıntıları bilgisayar gibi algılayıp söylüyor :cherry:
bu arabanın turbosu üfleme yapıyor, triger kayışl bilyalarından ses geliyor vs.
ulen motor elimde patlayacak haberim yokmuş
adama diyecektim sen galericiliği bırak motor tamir işine gir :cherry: amma çok usta varmış
fiyatı konuşuyoruz son olur fiyatımı veriyorum , verdiğim fiyatın 2000 lira altına fulleri varmış ve piyasa öyleymiş ulen o zaman bana niye geliyorsun git daha ucuza fulünü al
öldürülürde bu kadar öldürülürmü beyaaaa :cherry: