Hangi Motor AlınMAZ :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Birde birşeye dikkat ettim. Özellikle şurasında sorun yok diyorsa orada kesin sorun var . Ya sorun devam ediyor yada satana kadar idare edicek şekilde yaptırıyorlar.

Neresi sorunsuz dıyorsa oraya baktırmak lazım :)

geçenlerde benim partnere alıcı geldi (galerici)

arabada sorun varmı ? diye soruyor bende şaşkın şaşkın dudak büktüm valla piniyoruz işte ustaa bilmemkine :cherry:

arabayı çalıştırmamı istiyor , çalıştırıyorum :)

ve saniyeler içerisinde öyle porf bir ustaymışki bir bakışta saat gibi çalışan motorda sıkıntıları bilgisayar gibi algılayıp söylüyor :cherry:

bu arabanın turbosu üfleme yapıyor, triger kayışl bilyalarından ses geliyor vs.

ulen motor elimde patlayacak haberim yokmuş :p

adama diyecektim sen galericiliği bırak motor tamir işine gir :cherry: amma çok usta varmış :)

fiyatı konuşuyoruz son olur fiyatımı veriyorum , verdiğim fiyatın 2000 lira altına fulleri varmış ve piyasa öyleymiş ulen o zaman bana niye geliyorsun git daha ucuza fulünü al :)

öldürülürde bu kadar öldürülürmü beyaaaa :cherry:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
anaaaa honda todeyin 4 silindirlisimi çıkmış :cherry: :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------




:cherry:
Öyle İrfanım 50 cc ama 150 hp makına :D

daha önce ekledım mi bilmşiyorum 2 gereksiz cümle dasha aklıma geldi. hatta kelime;

Fazla söze gerek yok?
Emsalsiz : Bunu sahıbınde ve oto pazarlarında çok kullanıyorlar. Acaba anlamını mı bilmıyorlar yoksa öyle olduğunu mu zannedıyorlar?
benim bildiğim "emsalsiz" dünyada başka eşi benzeri olmayan cisme veya nesneye denir.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
geçenlerde benim partnere alıcı geldi (galerici)

arabada sorun varmı ? diye soruyor bende şaşkın şaşkın dudak büktüm valla piniyoruz işte ustaa bilmemkine :cherry:

arabayı çalıştırmamı istiyor , çalıştırıyorum :)

ve saniyeler içerisinde öyle porf bir ustaymışki bir bakışta saat gibi çalışan motorda sıkıntıları bilgisayar gibi algılayıp söylüyor :cherry:

bu arabanın turbosu üfleme yapıyor, triger kayışl bilyalarından ses geliyor vs.

ulen motor elimde patlayacak haberim yokmuş :p

adama diyecektim sen galericiliği bırak motor tamir işine gir :cherry: amma çok usta varmış :)

fiyatı konuşuyoruz son olur fiyatımı veriyorum , verdiğim fiyatın 2000 lira altına fulleri varmış ve piyasa öyleymiş ulen o zaman bana niye geliyorsun git daha ucuza fulünü al :)

öldürülürde bu kadar öldürülürmü beyaaaa :cherry:


benim pederde de vardı bi aralar eksi kasa 98 model sıfır aldı 3 sene kullandı ölü fiyatına galericiye sattı.. alırkene ölü fiyatına satarkende iteliyorlar maaşallah :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst