Hangi Motor AlınMAZ :)

Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bir tane daha var.Bütün araçların yürürü düzgün.:DKaporta masraflıdır.Ama yürüyen 10 numara.:DYa da aracın motoru yeni yapılmış.Her motor yaptıran aracı satıyor.:D
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
E tabi herkes birbirinin koyduğu fiyata bakıp fiyatı şişirir, sonra kralı avrupada 3000 4000 euroya satılan motosikletler burada 14000 15000 gibi "kelepir" fiyatlara gider.Sırf bu yüzden motor almaktan soğudum ya.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
benim sahibinden.com da en uyuz olduğum şey motorun yenisi 5000tl iken adam 3 senelik motoruna 4900 tl yazıp birde altına lütfen ciddi alıcılar arasın gereksiz saçma taleplerle rahatsız etmeyin diye yazan, kendini akıllı sanan salaklardır,ciddi alıcı arıyormuş beyinsiz senin ilanının ciddiyeti yok ki insanlar seni arasın,gerçeklikten uzaklaşmış akıl fikir yoksunu tipleme :D

Aynen, bende bu adamlara çok gülüyorum. CBF150'nin sıfırı anahtar teslim 4150'ye alınabiliyor. Adam almış, 3000km binmiş 4300 fiyat çekiyor.
Bunun gibi sayısız örnek var sahibinden.com'da. Birde pazarlık için aramayın falan yazıyorlar altına. :cherry:
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
Yaa arkadaşlar bunu biz istiyoruzz.İlanda yalan olmazsa ilgilenmiyoruz.İlla ucuz olacak modeli yüksek olacak km 20.000 i geçmeyecek hatta mümkünse 3-4 yaşinda motor 5-6 bin km de olacak.Hiç yana yatmamış hiç çizilmemiş olacak.Adam şimdi ilana üç kere sola iki kere sağa düştü dese kim alır o motoru??
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Yaa arkadaşlar bunu biz istiyoruzz.İlanda yalan olmazsa ilgilenmiyoruz.İlla ucuz olacak modeli yüksek olacak km 20.000 i geçmeyecek hatta mümkünse 3-4 yaşinda motor 5-6 bin km de olacak.Hiç yana yatmamış hiç çizilmemiş olacak.Adam şimdi ilana üç kere sola iki kere sağa düştü dese kim alır o motoru??

:cat::cat:

motosiklet piyasasını bu al sat çılar bozdu. aldıgı gün aldıgı fiyata%20 ekleyi satılıga çıkaranlar yüzünden parası sıfıra yetmeyip ikinci ele yönelen kullanıcılar magdur edilmekte. diger taraftan gerçekten motosikletini satmak isteyenler ilanlara bakıp şişkin fiyatları görünce ona göre fiyat belirlemekteler. AMA SA-TA-MA-MAK-TA-LAR

dün bir cbr600rr için satıcıya msj çektim. fiyatta indiriminiz olacak mı diye.

gelen cevap ayne şu

fiyatım.sondur.ayrıca.fiyatım.çok.makbuldur.çönkü.makinama.çok.güveniyorum.ayrıca.piyasayıda.iyi.bilirim.tşk.

2006 model 30 binde 600rr fiyat 15 bin.

eskiden sahibinden araç aranır ve alınırdı.fiyat daha makbul olurdu. şimdi ise motosiklet galerileri daha mantıklı fiyatlara araç satıyorlar.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Böyle gördüğümüz ilanlara şu konunun linkini atsak belki 10 adamdan biri kendine çeki düzen verebilir.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
ilk gelen alır :mrgreen:
çok sinir oluyorum sanki diğer ilanlarda 2. veya 3. gelen alıyor :D

bende ilan başlıklarına bayılıyorum yaa mesela :

* Yılaaaannnnnnnnn :queen: ( cbr 125r için )

* Gözün görsün gönlün sevsin :queen: (cbr 125 için )

Bide buaralar şu açıklamalar dikkatimi çekiyor : Bedelli askerlik için satılık :queen: lan denyo zaten paran varsa 2 milyarlık motorumu satıp bedelliye gitcen,paran yoksada git bedelsiz yap
bunlar haricinde bakmayan pişman olur
almasanda bak :D
türkiyede tek
bundan temizi yok
motoruna anahtar değmemiş?
acil ihtiyactan satılık diyip sonra takas teklıf edenler de ayrı bir grup :D
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
birde örneğin 50 ,125 cc lik motorlarını 4 silindir katagorisine koyanlara çok uyuz olup anında şikayet edıyorum. daha az önce honda today i 4 silindir olarak gördum :)
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
263
benim sahibinden.com da en uyuz olduğum şey motorun yenisi 5000tl iken adam 3 senelik motoruna 4900 tl yazıp birde altına lütfen ciddi alıcılar arasın gereksiz saçma taleplerle rahatsız etmeyin diye yazan, kendini akıllı sanan salaklardır,ciddi alıcı arıyormuş beyinsiz senin ilanının ciddiyeti yok ki insanlar seni arasın,gerçeklikten uzaklaşmış akıl fikir yoksunu tipleme :D

Onun motoru

TR'de TEK abi ehehhe
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Birde birşeye dikkat ettim. Özellikle şurasında sorun yok diyorsa orada kesin sorun var . Ya sorun devam ediyor yada satana kadar idare edicek şekilde yaptırıyorlar.

Neresi sorunsuz dıyorsa oraya baktırmak lazım :)
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Mobiletim ilk alındıgından beri tertemiz kullanılmıştır,

hiçbir arızası bulunmamaktadır arka teker yeni degiştirildi farlar, firenler, sıkıntısız herşeyiyle tambir şeytandır ihtiyaç fazlası oldugundan satıyorum alana şimdiden hayırlı olsun:)

Kendinize öz reklam ve ışık sistemiyle harika bir görüntüye sahip olabilirsiniz...


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...eot-103-mavi-seytan-hiz-kesmee-77803562/detay
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
birde örneğin 50 ,125 cc lik motorlarını 4 silindir katagorisine koyanlara çok uyuz olup anında şikayet edıyorum. daha az önce honda today i 4 silindir olarak gördum :)


anaaaa honda todeyin 4 silindirlisimi çıkmış :cherry: :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

Mobiletim ilk alındıgından beri tertemiz kullanılmıştır,

hiçbir arızası bulunmamaktadır arka teker yeni degiştirildi farlar, firenler, sıkıntısız herşeyiyle tambir şeytandır ihtiyaç fazlası oldugundan satıyorum alana şimdiden hayırlı olsun:)

Kendinize öz reklam ve ışık sistemiyle harika bir görüntüye sahip olabilirsiniz...


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...eot-103-mavi-seytan-hiz-kesmee-77803562/detay


:cherry: abs sistemli bir mobilete 300 lira bedavee hemen kapmak lazım o motürü:cherry:
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Eeee hepimiz bilincliyiz o zaman. İyi de bu ilanlari kim veriyor o zaman :)

Bahsi geçen ilanları verenler başlarını öne eğip yazılanları kahreden bir elem ile okuyor diğer yandan full+full aracını düşünerek yazdıkları bütün satış cümlelerinin kendi gibi olmayan insanlarca nasıl deşifre edildiğini düşünüyor, kalbi sıkışıyor,bağırmak istiyor ama yapamıyor. İşte bu yüzden sadece bu konuya bu gerçekleri bilen bireyler yazıyor.:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst