- Katılım
- 1 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,944
Bir tane daha var.Bütün araçların yürürü düzgün.
Kaporta masraflıdır.Ama yürüyen 10 numara.
Ya da aracın motoru yeni yapılmış.Her motor yaptıran aracı satıyor.
Eeee hepimiz bilincliyiz o zaman. İyi de bu ilanlari kim veriyor o zaman![]()
benim sahibinden.com da en uyuz olduğum şey motorun yenisi 5000tl iken adam 3 senelik motoruna 4900 tl yazıp birde altına lütfen ciddi alıcılar arasın gereksiz saçma taleplerle rahatsız etmeyin diye yazan, kendini akıllı sanan salaklardır,ciddi alıcı arıyormuş beyinsiz senin ilanının ciddiyeti yok ki insanlar seni arasın,gerçeklikten uzaklaşmış akıl fikir yoksunu tipleme![]()
Yaa arkadaşlar bunu biz istiyoruzz.İlanda yalan olmazsa ilgilenmiyoruz.İlla ucuz olacak modeli yüksek olacak km 20.000 i geçmeyecek hatta mümkünse 3-4 yaşinda motor 5-6 bin km de olacak.Hiç yana yatmamış hiç çizilmemiş olacak.Adam şimdi ilana üç kere sola iki kere sağa düştü dese kim alır o motoru??
çok sinir oluyorum sanki diğer ilanlarda 2. veya 3. gelen alıyorilk gelen alır :mrgreen:
bunlar haricinde bakmayan pişman olurbende ilan başlıklarına bayılıyorum yaa mesela :
* Yılaaaannnnnnnnn :queen: ( cbr 125r için )
* Gözün görsün gönlün sevsin :queen: (cbr 125 için )
Bide buaralar şu açıklamalar dikkatimi çekiyor : Bedelli askerlik için satılık :queen: lan denyo zaten paran varsa 2 milyarlık motorumu satıp bedelliye gitcen,paran yoksada git bedelsiz yap
benim sahibinden.com da en uyuz olduğum şey motorun yenisi 5000tl iken adam 3 senelik motoruna 4900 tl yazıp birde altına lütfen ciddi alıcılar arasın gereksiz saçma taleplerle rahatsız etmeyin diye yazan, kendini akıllı sanan salaklardır,ciddi alıcı arıyormuş beyinsiz senin ilanının ciddiyeti yok ki insanlar seni arasın,gerçeklikten uzaklaşmış akıl fikir yoksunu tipleme![]()
birde örneğin 50 ,125 cc lik motorlarını 4 silindir katagorisine koyanlara çok uyuz olup anında şikayet edıyorum. daha az önce honda today i 4 silindir olarak gördum![]()
Mobiletim ilk alındıgından beri tertemiz kullanılmıştır,
hiçbir arızası bulunmamaktadır arka teker yeni degiştirildi farlar, firenler, sıkıntısız herşeyiyle tambir şeytandır ihtiyaç fazlası oldugundan satıyorum alana şimdiden hayırlı olsun
Kendinize öz reklam ve ışık sistemiyle harika bir görüntüye sahip olabilirsiniz...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...eot-103-mavi-seytan-hiz-kesmee-77803562/detay
Eeee hepimiz bilincliyiz o zaman. İyi de bu ilanlari kim veriyor o zaman![]()
anaaaa honda todeyin 4 silindirlisimi çıkmış :cherry: :queen: