Ben tork canavarına taktım bu aralar, adamlar 125 liğe de 250 liğe de tork canavarı yakıştırmaları yapıyorlar, ha birde ciğeri sağlam dedimi tamamdır o motoru kesin almalısın.
Alana şimdiden hayırlı olsun lafını birtürlü anlayamadım, hala anlayamadım; satınca söylersin adama hayırlı olsun dersin diilmi. Ufak dünyaların ufak beyinleri.
Bak hala anlayamadım ben bu ifadeyi başka birşey mi kastediliyor acaba ?
"Bakın kardeşim, reayam, beri gelin şöyle, size öyle müthiş bir alet satıyorum ki böylesi sadece bende vardı hadi buyrun nasiplenin sefil varlıklar " gibi enstantaneler geliyor gözümün önüne.