Hangi Jant Şeridi daha güzel ? Gusso & Marten :))

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
27
Burdayım buRdayım Ben Olmasam Mavi Alıcaktın La Selim Dua Et bana Cok guzel Oldu Motorun ARtık Tekerleklerınde Konusuo :) Benım motorda Asil her zamankı gibi :D:D
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Burdayım buRdayım Ben Olmasam Mavi Alıcaktın La Selim Dua Et bana Cok guzel Oldu Motorun ARtık Tekerleklerınde Konusuo :) Benım motorda Asil her zamankı gibi :D:D

Ewet harbiden mavi alcaktım aslında kırmızı alcaktım yoktu mavi ye döndüm sen uyardın sen bu işden anlıyorsun looo :cat::cat::cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Valla griye sarı yakışmış marten iyi olmuş böle motor daha canlı duruyor. Gussonun motorda karizma hani ağır başlı ss :cherry: Her ikiside almak istediğim renkler bide kırmızısı var tabii :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İkiside güzel duruyor ama kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun.:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
giri motora sarı güzel durmuş
diğeri sıradan
tiger çıkarması falan da tamamlamış tabi..
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
güzel güzel sarı güzel olmuş hatta harika oturmuş motora zevkinizi sevdim:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
sarı güzel,kırmızıda güzel e renkler güzel kardeşim sarı kırmızı :queen:
şaka biyana ikiside güzel olmuş ama seninkinede kırmızı giderdi.sticerlarda kırmızıya uyumlu olurdu:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst